Het is ook heel kut, al heb ik het gevoel dat het de laatste jaren iets minder geworden is (kan natuurlijk ook komen door al die medicijnen die ik daarvoor gebruikquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben enorm blij dat ik geen last heb van hooihoorts. Dat lijkt me zo rottig.
Ik heb echt een hee waslijst aan allergieën. Dat is ook niet erg fijn. De grassen en pollen horen er ook bij, maar ik heb daar gelukkig niet zo heel veel last van. Vooral andere alergieën (dieren en srooklucht bijvoorbeeld) geven een hoop overlast.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben enorm blij dat ik geen last heb van hooihoorts. Dat lijkt me zo rottig.
Ik ook!quote:
Misschien wel!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
Je zou wel anders praten als je ook menstruatiepijn had, LXIV.
't Is biologie!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het hier te natuurkundig wordt dan haak ik echt af.
Dan haak ik ook af. Ik ben niet natuurkundig ingesteld, niet biologisch, niet scheikundig en niet wiskundig.quote:
Ja, als klinkt "alfamannetje" wel erg aapsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Je bent een alfamannetje dus.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Je bent een alfamannetje dus.
Ik ook niet hoor! Dat zijn vakken die ik zodra het kon meteen heb laten vallen op de middelbare school. Ik vond de talen (behalve Frans, want dat is een stomme taal), en dan vooral de klassieke talen, aangevuld met aardrijkskunde, economie I en geschiedenis veel leuker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan haak ik ook af. Ik ben niet natuurkundig ingesteld, niet biologisch, niet scheikundig en niet wiskundig.
Ach, een meisje weet doorgaans alles over haar menstruatie, en ook dat het dus wel een dag of 3 duurt voor de pijn weggaat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb denk ik ooit 1 keer paracetamol gehad voor menstruatiepijn, nu doe ik dat niet meer, omdat ik niet het gevoel heb dat dat helpt. Sowieso duurt het even voordat het middel werkt, en in die tijd zou de pijn ook vanzelf kunnen overgegaan.
Niet bepaald neequote:
Ik heb precies het tegenovergestelde, namelijk dat het me verbaast hoeveel ik onthouden heb. Ik heb zo kort Grieks gehad en vrij slecht opgelet, maar ik kan nog steeds aardig een stukje tekst lezen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
Het is trouwens wel opmerkelijk hoe snel je dingen vergeet als je er niet dagelijks mee bezig bent. In de eindexamenklas kon ik oud-griekse teksten nog redelijk lezen. Nu dus niet meer...
Bij ons gaven ze geen filosofie op school. Wel jammer, want ik vind filosoferen zo leuk!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Frans, Duits, Engels en Nederlands als talen, verder nog tekenen en filosofie en andere verplichte vakken, die niet zo boeiend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |