Bakker-bakkerin klopt alvast niet. Het is bakster.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Ik denk nog even na over een beroep waarop jouw theorie niet van toepassing is.
Of bakkerin, volgens de Van Dale:quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bakker-bakkerin klopt alvast niet. Het is bakster.
quote:bakkerin
bak·ke·rin
de (v.); bakkerinnetje
eerste editie 1864
1 (verouderd) bakkersvrouw
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of bakkerin, volgens de Van Dale:
[..]
kruidenierster!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe heet een vrouwelijke kruidenier eigenlijk??
Gymmeesteres. Dat klinkt iig een stuk spannender dan het is!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
Zo heb ik me trouwens ook nog eens versproken. Een medeleerlinge vertelde in de klas dat ze na de middelbare school een Lichamelijke Opvoedingsopleiding wilde gaan volgen, waarop ik vroeg of ze gymmeesteres wilde worden op een school.![]()
Wat zijn de symptomen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:35 schreef wyccie het volgende:
Zo, ik word vast ziek. Alweer.
ik misten een paar woorden in mijn vorige post, maar bij mij dus ook.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
Bij mij met belangstelling voor taal.![]()
En een kop thee en een paracetamolletje voor het naar bed gaan wil ook nog wel eens helpen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Vroeg naar bed dan maar.En morgen een uurtje wandelen.
Ik heb nergens pijn, dus paracetamol gebruik ik niet. En zelfs al had ik wel pijn, dan zou het wel echt heeeeeel erg veel pijn moeten doen, wil ik een pijnstiller innemen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een kop thee en een paracetamolletje voor het naar bed gaan wil ook nog wel eens helpen!
Ik neem juist paracetamol als ik een verkoudheid voel aankomen. Vaak is het dan de volgende dag alweer bijna weg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nergens pijn, dus paracetamol gebruik ik niet. En zelfs al had ik wel pijn, dan zou het wel echt heeeeeel erg veel pijn moeten doen, wil ik een pijnstiller innemen.
Thee is wel lekker, maar zoals eerder gezegd, dan blijf ik wakker.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nergens pijn, dus paracetamol gebruik ik niet. En zelfs al had ik wel pijn, dan zou het wel echt heeeeeel erg veel pijn moeten doen, wil ik een pijnstiller innemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |