quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef mini-lellan het volgende:Zag em vanavond bij de V&D liggen voor 20,- maar ik twijfelde...weet niet waarom...
maar ik heb een aantal vraagjes:
-Is het net zo uitgebreid als bij Oblivion dat je kan doen wat je wilt? (dus je niet met de main quest bezig houden.)
- Kan je ook een eigen persoontje maken zoals in Oblivion?
- Heeft het spel grote systeemeisen?
- En als laatste of hij uitgebreid is, dus je er weken mee bezig bent en niet binnen een aantal dagen door heen bent.
Het is net zo uitgebreid als Oblivion, je kan dagen spelen zonder je ook maar 1x met de main quest bezig te houden. Je kan bijvoorbeeld allerlei guilds joinen en daar steeds belangrijker en invloedrijker worden, en je kan ook gewoon het hele eiland rondloppen, ontdekken en de tombes/grotten die je tegenkomt uitmoorden
![]()
Je mannetje maken in MW is minder uitgebreid dan in Oblivion, je kiest het ras, de sexe , het gezicht en het haar, en dan ben je klaar. Je moet ook nog een naam kiezen en een sterrebeeld, welke je kiest maakt wat uit omdat je bij bepaalde sterrenbeelden bonussen krijgt en bij andere weer andere bonussen.
Systeemeisen:
Window ME/98 128 MB RAM - Windows XP/2000 256 MB RAM
Processor: 500 Mhz Intel Pentium III, Celeron, of AMD Athlon
8x CD/DVD-ROM speler
1 GB vrije harde schijf ruimte
DirectX 8.1 (meegeleverd)
32 MB Direct3D compatibele videokaart met DirectX 8.1 compatibele driver
DirectX 8.1 compatibele geluidskaart
Keyboard, muis
Ik speel het spel nu met een GeForce 2 en dat gaat goed.
Als je niet gelijk met de mainquest begint, kan je rustig weken aan het spel besteden.
En 20 euro is teveel voor het spel met uitbreidingen, probeer de GOTY (Game of The Year) editie te krijgen, dan heb je alles al voor 7,50. Ik heb hem eergister op marktplaats gekocht voor 6 euro incl. verzendkosten.
Children of the night. What music they make.