abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42943829
Nieuw spel gestart als Thief

Hele nacht gespeeld. Thief bevalt me wel
pi_42948093
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef mini-lellan het volgende:
Zag em vanavond bij de V&D liggen voor 20,- maar ik twijfelde...weet niet waarom...

maar ik heb een aantal vraagjes:
-Is het net zo uitgebreid als bij Oblivion dat je kan doen wat je wilt? (dus je niet met de main quest bezig houden.)
- Kan je ook een eigen persoontje maken zoals in Oblivion?
- Heeft het spel grote systeemeisen?
- En als laatste of hij uitgebreid is, dus je er weken mee bezig bent en niet binnen een aantal dagen door heen bent.
Het is net zo uitgebreid als Oblivion, je kan dagen spelen zonder je ook maar 1x met de main quest bezig te houden. Je kan bijvoorbeeld allerlei guilds joinen en daar steeds belangrijker en invloedrijker worden, en je kan ook gewoon het hele eiland rondloppen, ontdekken en de tombes/grotten die je tegenkomt uitmoorden
Je mannetje maken in MW is minder uitgebreid dan in Oblivion, je kiest het ras, de sexe , het gezicht en het haar, en dan ben je klaar. Je moet ook nog een naam kiezen en een sterrebeeld, welke je kiest maakt wat uit omdat je bij bepaalde sterrenbeelden bonussen krijgt en bij andere weer andere bonussen.

Systeemeisen:
Window ME/98 128 MB RAM - Windows XP/2000 256 MB RAM
Processor: 500 Mhz Intel Pentium III, Celeron, of AMD Athlon
8x CD/DVD-ROM speler
1 GB vrije harde schijf ruimte
DirectX 8.1 (meegeleverd)
32 MB Direct3D compatibele videokaart met DirectX 8.1 compatibele driver
DirectX 8.1 compatibele geluidskaart
Keyboard, muis

Ik speel het spel nu met een GeForce 2 en dat gaat goed.

Als je niet gelijk met de mainquest begint, kan je rustig weken aan het spel besteden.

En 20 euro is teveel voor het spel met uitbreidingen, probeer de GOTY (Game of The Year) editie te krijgen, dan heb je alles al voor 7,50. Ik heb hem eergister op marktplaats gekocht voor 6 euro incl. verzendkosten.
Children of the night. What music they make.
pi_42948259
Ik ging de eerste keer te vroeg naar Balmora, in het beginstadje is ook genoeg te jatten
Het mannetje dat me steeds doodmaakte op de brug heb ik ook ontlopen Ging gewoon onder langs

Het is een vet spelleke
pi_42948474
Is het idd
Als je je een x verveelt ofzo, kan je nog mods downloaden, dat voegt een hoop toe
pi_42948556
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Is het idd
Als je je een x verveelt ofzo, kan je nog mods downloaden, dat voegt een hoop toe
Mjah ik heb nu alleen Morrowind hier liggen en ik vermaak me en dat terwijl ik Bloodmoon en Tribunal nog niet eens geinstalleerd heb want die heb ik er ook bij
pi_42950053
Ik ga vandaag Morrowind kopen voor 5¤ hier in de stad. Mischien later nog een uitbreiding.
pi_42951473
Omg met dit spel had ik bijna mn HAVO verpest
een geniaal spel

en nerevarine ben ik nooit geworden
ik was alleen al uren bezig met de side-quests
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:42:12 #108
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_42951484
Maar voor 5 euro heb je de goty met de 2 uitbreidingssets.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_42956019
Ik ben ook nog nooit Nerevarine geworden, ik wou altijd eerst de hoge baas worden van de guilds

Ik heb overigens ook Arena gedownload (is legaal) en die heb ik net gespeeld via Dosbox
Ik ben er alleen niet achter hoe je moet vechten
De opvolger, Daggerfall, is overigens net zo groot als heel Groot Brittannie
pi_42956047
word t niet eens tijd dat jullie oblivion gaan spelen jongens
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_42956184
Kan m'n pc niet aan
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 oktober 2006 @ 16:17:03 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42956588
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:55 schreef Filay het volgende:
Ik ging de eerste keer te vroeg naar Balmora, in het beginstadje is ook genoeg te jatten
Het mannetje dat me steeds doodmaakte op de brug heb ik ook ontlopen Ging gewoon onder langs

Het is een vet spelleke
Doodmaker? Brug? Zo'n Sleeper ofzo? (als je tenminste in Balmora zat), en anders is de enige andere figuur waar ik aan kan denken een Battlemage die ten noordwesten van Fort Moonmoth op eeb brug staat
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:00:34 #113
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_42958187
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef floppie86 het volgende:
Veel te duur.

Ik vraag me af of het mogelijk is, als je pas later in het spel naar die tovenaar gaat die uit de lucht komt vallen, om hem te redden. Met een spreuk als slowfall on other ofzo. Heeft iemand enig idee wat hij zou zeggen?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_42959215
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Doodmaker? Brug? Zo'n Sleeper ofzo? (als je tenminste in Balmora zat), en anders is de enige andere figuur waar ik aan kan denken een Battlemage die ten noordwesten van Fort Moonmoth op eeb brug staat
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 oktober 2006 @ 19:26:53 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42962106
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:32 schreef Filay het volgende:

[..]

Daar heb jij nog niks te zoeken, schavuit!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42962494
ff dimmen gast, hij komt er vanzelf wel achter ( )
pi_42969878
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:41 schreef DeHovenier het volgende:
ff dimmen gast, hij komt er vanzelf wel achter ( )
maar ik ben er al langs geweest en ben dat gebouw al in geweest en heb de hele handel leeggeroofd daar

Heb nu trouwens Oblivion binnen... nu moet ik nog kiezen ook
pi_42969926
Vandaag was ik in de stad op zoek naar The Elder Scrolls III: Morrowind. Dus ik nar de E-Plaza en ja hoor daar lag ie, toen ik hem eindelijk pakte zag ik Gothic II eronder liggen. Dus ik kon kiezen Morrowind voor 15,- of Gothic II voor 5,-. En uiteindelijk ben ik toch voor Gothic gegaan omdat het me meer aansprak en Morrowind te duur vond. Dus ik heel blij richting naar huis. Reed ik langs de Next-Level en ging effe een kijkje nemen en wat zag ik daar. Gothic II voor 15,- en Morrowind game of the Year Edition (dat is met beide uitbreidingen) voor 10,-!
pi_42970861
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef floppie86 het volgende:
Doe ik ook, dat is echt een topgame. Toch is morrowind net dat tikkeltje beter. Waar het aan ligt weet ik niet, denk in mijn geval dat de sfeer en omgeving veel buitenaardser is dan Oblivion. Daarnaast is elk punt echt herkenbaar, heb ik in Oblivion helemaal niet zo erg.
pi_42974510
Heb weer lekker gespeeld vandaag. Wat sidequestjes gedaan, zo moest ik een bountyhunter die zich voordeed als ontsnapte slaaf naar iemand brengen die slaven Morrowind uitsmokkelt, die bountyhunter wou dus hem vermoorden om de beloning van de Camonna Tong op te strijken, maar samen hebben we hem neergehoekt en vermoord
Ben ook die trader tegengekomen met z'n packguar, Rollie

Met House Hlaalu ben ik inmiddels zover dat ik geen opdrachten meer kan krijgen van die voruw in Balmora, nu moet ik naar die Crassius Curio
Met de MainQuest ben ik nog niet begonnen, ik ben level 29 en ik heb tot nu toe alleen dat pakketje afgeleverd bij Caius Cosades
pi_42982057
http://www.elderscrolls.com/codex/fiction_breathing.htm

Meesterlijk verhaal
Ik heb toevallig het boek gister gevonden in Morrowind, en nu zie ik het op de TESsite staan
pi_43007850
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:05 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag was ik in de stad op zoek naar The Elder Scrolls III: Morrowind. Dus ik nar de E-Plaza en ja hoor daar lag ie, toen ik hem eindelijk pakte zag ik Gothic II eronder liggen. Dus ik kon kiezen Morrowind voor 15,- of Gothic II voor 5,-. En uiteindelijk ben ik toch voor Gothic gegaan omdat het me meer aansprak en Morrowind te duur vond. Dus ik heel blij richting naar huis. Reed ik langs de Next-Level en ging effe een kijkje nemen en wat zag ik daar. Gothic II voor 15,- en Morrowind game of the Year Edition (dat is met beide uitbreidingen) voor 10,-!
Het verschilt nogal he

Bij de ene winkel is de GOTY 7,50, bij de andere winkel 15 euro. Heb je toen ook nog Morrowind gekocht?
pi_43008973
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het verschilt nogal he

Bij de ene winkel is de GOTY 7,50, bij de andere winkel 15 euro. Heb je toen ook nog Morrowind gekocht?
nee
pi_43010082

Ben nu bezig met die quest in Vivec, met die outlanders die vermoord zijn.
pi_43015277
Keuze is gemaakt. Oblivion > Morrowind, het lijkt gewoon allemaal echter en het spreekt me meer aan, verhuizen naar dat topic (als die er is) dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')