abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42770188
Die wil ik ook nog kopen

Met een GeForce 2 is dit spel toch te spelen?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:47:18 #77
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_42771488
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
Die wil ik ook nog kopen

Met een GeForce 2 is dit spel toch te spelen?
zelfs met de huidige hardware loopt het niet optimaal. Morrowind gebruikt misschien wel een moeilijke engine.

Dus moet je het zelf maar even testen hehe.

op mijn gforce4 en ati9800 heb ik af en toe wat last van happering.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_42772872
Het hangt er ookl vanaf hoe hoog je instellingen staan. Met alles op low zal ik het wel kunnen draaien denk ik. Maar of dat de kwaliteit van het spel ten goede komt....
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:42:55 #79
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_42773247
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Het hangt er ookl vanaf hoe hoog je instellingen staan. Met alles op low zal ik het wel kunnen draaien denk ik. Maar of dat de kwaliteit van het spel ten goede komt....
klopt. Hoge kwaliteit + de nodige quality improvement mods en mods zelf kan het spel erg traag maken aha
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_42862203
Ik heb hem binnen

Compleet met kaart, nederlandstalige handleiding en een mooi hoesje
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:23:22 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42864862
Yeah! Werd tijd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42865105
Lijkt me een erg vet spel! Ik wil hem ook graag hebben, binnenkort maar eens halen.
pi_42865798
Het is ook een vet spel
Het spel is nu 7,50 ofzo, en er zijn 2 uitbreidingen van, Bloodmoon en Tribunal. Verder heeft dit spel (uitgebracht in 2002) een lange levensduur omdat je alles in het spel kan veranderen en aanpassen. Daarvoor heb je een programma nodig die je ook bij het spel krijgt.
De mods die je daarmee kan maken voegen nieuwe quests, wapens en armor, rassen, klassen en gebouwen toe, en sommige zijn beter dan de graphics van MW zelf
pi_42890824
Ik zoek nog een mod om de graphics van de hoofden beter te maken, er bestond toch nog een Better Heads? Better Bodies heb ik al

Astaris heeft er veel gemaakt, maar dan moet je meer dan 15 files downloaden en daar heb ik geen zin in.
pi_42891933
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
Idd

Wat je zeker moet hebben zijn Better Bodies en Better Faces
Misschien zit ik mis maar geef je het hier niet aan, waar die is?
pi_42906536
Stom

Ik heb een nieuwe class gemaakt, Secret Agent, en daarmee ben ik nu aan het spelen
Verder heb ik de officiele plugins gedownlaod, er zijn een paar bijgekomen sinds de laatste keer dat ik op die site kreeg.
Ik heb nu dat als ik save, dat het spel dan soms naar Windows gaat. Dan staat er da er een fout is opgetreden. Irritant
pi_42906922
Ik heb een vraag die hier misschien niet helemaal thuis hoort.

Ik heb Morrowind al eens gespeeld bedacht ik me laatst, toen vond ik het niet geweldig maar ben in de loop der tijd dit genre wel meer gaan waarderen.

Nu ben ik Oblivion aan het 'gratis-kopen-binnen-10-uur' en vroeg ik me af of dat echt een zelfde soort spel is of iets compleet anders. Ik kan er geen topic over vinden omdat de zoek-functie kapoet is. Dus excuses
pi_42907754
Lees eens wat reviews op het inet
Het spel speelt zich af in een andere provincie, het is in grote lijnen hetzelfde spel, alleen zijn de graphics beter, je hebt nu paarden, alles is veel levendiger, mensen hebben hun eigen 24 uursritme, dus als je wat spullen buiten zet is het na een tijdje weg, het praten met de mensen is verbeterd en de physics is beter. Cyrendill (de provincie) heeft wel een kleiner oppervlak vergeleken met MW, en de huizen en dorpen lijken meer op elkaar.

Ik heb het spel zelf niet, mn pctje kan het niet aan
  Moderator / Redactie FP maandag 23 oktober 2006 @ 03:56:50 #89
Rawr
pi_42909054
Morrowind heeft alleen wel 100x zoveel sfeer
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42911364
En Morrowind heeft niet dat achterlijke balancing systeem
*piep*
pi_42912344
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morrowind heeft alleen wel 100x zoveel sfeer
Word!
pi_42918719
Ik ga hem nuuuuu halen
pi_42920319

Ik ben van plan om alle boeken te verzamelen in Morrowind
Er zitten leuke boeken tussen, zoals Marksman Lesson.
pi_42925585
Ik heb hem ik heb hem.

Maar ik vind de (World) Map erg slecht uitgewerkt. Zo'n groot gebied en dan zo'n kutmap.
pi_42925673
Wat had je verwacht dan?
pi_42928765
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat had je verwacht dan?
Een goede/duidelijke map meer a la World of Warcraft of zo.

Anyway ik ben er nu wat aan gewend en ben een beetje aan het spelen. Het vervelende is dat ik een soort warrior als class heb alleen nu moet ik zo'n magie gastje mollen en die is veel sterker maar het is wel een leuk spel
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 oktober 2006 @ 23:20:59 #97
Rawr
pi_42938889
Waar zit je dan ergens? Toevallig een grot net buiten Seyda Neen?
pi_42939454
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zit je dan ergens? Toevallig een grot net buiten Seyda Neen?
Nee een brug vlak bij Balmora. Net voorbij Fort Moonmoth ofzo?
pi_42939666
Meesterlijk filmpje van Fargoth, een Orc en een Cliffracer

http://www.youtube.com/watch?v=E9mKsBrdhio
pi_42941322
Zag em vanavond bij de V&D liggen voor 20,- maar ik twijfelde...weet niet waarom...

maar ik heb een aantal vraagjes:
-Is het net zo uitgebreid als bij Oblivion dat je kan doen wat je wilt? (dus je niet met de main quest bezig houden.)
- Kan je ook een eigen persoontje maken zoals in Oblivion?
- Heeft het spel grote systeemeisen?
- En als laatste of hij uitgebreid is, dus je er weken mee bezig bent en niet binnen een aantal dagen door heen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')