abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38155165
Dat zijn wel twee van de belangrijkste mods ja.
Verder zou ik in ieder geval alle officiële mods instaleren.
Twee andere die ik ook zeker zou instaleren zijn "Morrowind comes alive", die voegt een hoop npc's toe zodat de wereld er wat bevolkter uitziet, en 1 waarvan ik de naam ff kwijt ben, die een hoop boerderijbeesten toevoegd, zoals kippen en koeien.
Deze dragen gewoon bij aan de sfeer vind ik. Je moet hiervoor wel een aardig systeem hebben geloof ik, anders gaat je framerate omlaag.
En een die ik gewoon heel fijn vind is de mod die Cliff Racers passief maakt, zodat je niet iedere 30 seconden wordt aangevallen als je in de buurt van Red Mountain komt..
pi_38207532
Idd. Die mods zijn ook goed.
Voor de rest heb je zad mods zoals Balmora Expansion die een hele hoop toevoegt aan bv. Balmora, oa. een eigen huis waar je je wapens en armor kan showen. Uiteraard met Mannequins
Children of the night. What music they make.
pi_38213899
Kent iemand een makkelijke manier om die mod te installen? Of moet je hem gewoon uitpakken in je Data Files folder ofzo? Ik ben een beetje lui.
pi_38214074
Sommige mods hebben een auto-installer, die doen alle files gelijk in de goede folder. Meeste mods hebben folders met dezelfde naam als in je datafile, dus dan is het alleen maar copy-pasten. Anders zit er wel een read-me bij waarin staat waar alles moet. De slechte mods hebben dat niet

De makkelijkste manier is dus een mod met een autoinstaller, zoals Better Bodies en Wizard's Island.
pi_38224465
Ja, oke, maar ik bedoelde dus de Balmore Expansion mod, dat zijn er wel 300 ofzo, moet ik die dan allemaal copy-pasten?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:47:42 #56
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38228038
Vandaag binnengekregen. Even wat modjes erbij flikkeren en ik kan een breton mage beginnen. De vorige keer dat ik het speelde had ik een kha'jitt (spelling ) thief maar ik vond dat een beetje te makkelijk worden met het stelen. Zat op den duur ook alleen maar hele gebouwen en steden leeg te roven
>>>Fast forward>>>
pi_38229291
Weet ik niet Haijo. Als er geen auto-installer bij zit moet je het met de hand doen. Mischien is er nog een prgramma op internet ergens die je kan downloaden, dat die alles installeert voor je

Moet je maar ff kijken op forums en dergelijke.

Stelen is idd makkelijk Vechten ook, als je eenmaak groot en sterk bent en je hetb de Improved Creepermod geinstalleerd
Ik pas altijd de Creeper aan, hij koopt dan alles en heeft elke dag 1 miljard in kas
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:51:12 #58
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38234384
Es zien,

Heb alle officiele mods (behalve die van de female armor aangezien ik een male speel) +

- better bodies v2.2
- better heads v1.1 (er was een betere genaamd npc replacer nogwat die verschillende headpacks combineert maar die was ~90mb, iets te groot)
- Unofficial MW patch 6.3b (fixt nogal wat)
- Weathered Signs v1.1 (om die plaatsnaambordjes beter te kunnen lezen)
- rich creeper mod (handig)

En ik wou nog een house mod hebben. Er zijn aardig wat maar zo groot als een kasteel hoef ik ook weer niet. Moet nog even testen welke me het meest bevalt dus ik begin maar met MarcMoriEstate v.2.01. Er zit in ieder geval een auto sorteerder voor alchemy ingredienten bij wat handig is.
>>>Fast forward>>>
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:12:43 #59
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38235079
Vergeet ik nog een mod die de cliffracers passief maakt

Ook erbij gedaan.
>>>Fast forward>>>
pi_38244349
Je vergeet Morrowind Comes Alive

Verder heb je nog allerlei mods die dungeons, quests, classes, races, armor en weapons toevoegen. Ik weet niet welke het beste is, kijk maar
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:14:19 #61
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38286590
Mods voor armor enz. doe ik later wel nadat ik de main quest heb voltooid Morrowind comes alive installeert nogal wat andere dingen afgezien van extra npc's dus daar begin ik nog niet aan.

Heb het spel 2 dagen nu en ik heb nog maar ongeveer 10 minuten kunnen spelen, zwaar irritant als je constant allerlei verplichtingen hebt. De aankomst in seyda neen was weer een feest van herkenning (kaa-uuu-teeee fargoth ) en het is nogal verslavend om niet direct weer alles wat los en vast zit mee te gappen en in te breken in elk huis.

Werd direct al gekilled door zon kwama kutbeest (liep stad uit om de taxcollector te vinden), was helemaal vergeten dat ik een mage was en ik probeerde terug te meppen met mijn vuisten hehe. oh boy
>>>Fast forward>>>
pi_38287826
Gekilled door een Kwama Forager?

Ik heb nog nooit een magecharacter gehad in MW, wel een fighter en een thief die daarin skills ontwikkelde
Maar nooit als mage begonnen.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 mei 2006 @ 03:02:04 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_38292117
Gekilled worden door een forager is wel erg sneu
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 28 mei 2006 @ 17:54:09 #64
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38306416
Ja ik weet het, maar ik had het spel al tijden niet meer gespeeld hehe. heb nooit eerder een mage gespeeld, de controls wist ik zo 1-2-3 niet en ik probeerde hem te meppen met mijn vuisten maar dat lukte voor geen meter (wist helemaal niet dat ik al allerlei spells had die ik kon gebruiken :0 )

Ter verdediging zeg ik dat ik ook nog aangevallen werd door zo'n mudcrab geval! Anyway, heb seyda neen nu voltooid met alle quests + die bandit cave uitgeplozen. Next stop balmora. Viel me trouwens op dat er geld ligt + een enchanted axe in 1 van de holle boomstroken bij de vuurtoren, was ik nog nooit eerder tegen gekomen.
>>>Fast forward>>>
  zondag 28 mei 2006 @ 17:57:13 #65
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38306532
En de sfeer van het spel blijft geweldig trouwens!

"you n'wah!"
>>>Fast forward>>>
pi_38307522
@smurfzilla: Dat is een onderdeel van de Fargoth's Hiding Place quest die je van de Nord krijgt in de tavern boven de winkel van die High Elf.
.
.
.
Alle quests zei je toch?
  zondag 28 mei 2006 @ 18:41:34 #67
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_38307926
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:26 schreef Haijo het volgende:
@smurfzilla: Dat is een onderdeel van de Fargoth's Hiding Place quest die je van de Nord krijgt in de tavern boven de winkel van die High Elf.
.
.
.
Alle quests zei je toch?
Nee hoor, dat staat daar gewoon los van. Hij bedoelt niet de holle stam in het moeras, maar die achter de vuurtoren.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:53:18 #68
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38310112
^ wat hij zegt. Ik kan trouwens de Marc Mori Estate house mod iedereen aanbevelen (alhoewel de meesten al wel een huis mod hebben volgens mij).

Heb ook een nadeel (of voordeel hoe je het bekijkt) met het rijker maken van creeper. In die 2e mages guild quest loopt de wizard die op de bovenste verdieping vertoeft naar beneden. De desk die ze onbeheert achterlaat en die je dus helemaal kunt leegroven heeft een aantal gevulde soulgems, inclusief 1tje die 60k waard is. De geldproblemen voor het begin zijn direct opgelost nadat ik bij de creeper ben geweest, wel een beetje raar om nu al met zo ongeveer 73k op zak te lopen.
>>>Fast forward>>>
  zondag 28 mei 2006 @ 20:47:41 #69
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_38312108
Ik kan Balmora House aanbevelen, past perfect in de omgeving, en heeft een mooi sober interieur, zodat je niet zodra je begint in een paleis woont.
  maandag 29 mei 2006 @ 00:09:24 #70
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38320643
Ik kan niet alt-tabben als ik in morrowind zit

Ik wil dat worldmap programma gebruiken maar om nou iedere x mw afsluiten en weer opnieuw opstarten... tips ?
>>>Fast forward>>>
pi_38323905
Dat gaat dus niet
quote:
Viel me trouwens op dat er geld ligt + een enchanted axe in 1 van de holle boomstroken bij de vuurtoren, was ik nog nooit eerder tegen gekomen.
Wist ik niet
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:02:31 #72
128159 smurfzilla
-------------------
pi_38419352
Whehe zit bij de meeste guilds nu en de quests beginnen me nu ook al op de zenuwen te werken. Iedere keer weer zo'n gare "ga naar X, haal item op, breng het terug" quest. Gelukkig valt er genoeg te ontdekken op zo'n grote map. Heb MW FPS optimizer ook maar geinstalleerd zodat alles wat soepeler verloopt. Wel kut dat je niet kunt alttabben want als ik er op google dan schijnt het wel te kunnen ofzo.

En nog steeds wordt het spel zo traag met het laden na een tijd spelen dat ik het moet afsluiten en weer opnieuw opstarten, dat is ook best wel irritant. Ben ik de enige die dat heeft (mijn laptop is niet zo geweldig) of komt dat door het spel zelf ?

Heb ook mijn mage maar verbouwd tot een battlemage, een pure mage valt haast niet te doen. Ik vind het wel grappig trouwens dat ik nog steeds zo'n aandrang heb om hele winkels/gebouwen leeg te roven, dat werkt gewoon verslavend als je eenmaal een thief hebt gespeeld
>>>Fast forward>>>
pi_38448409
Als ik MW weer ga spelen wil ik alles doen wat ik nog niet gedaan heb, bv. quests, classes en races. Als ik dat allemaal heb gedaan ga ik het spel uitspelen

Ben nog nooit vampier geweest trouwens
pi_42768618
Ik heb net via marktplaats het spel gekocht met kaart, doosje en boekje
Ik heb het spel zelf niet meer, nog wel de Construction Set, maar de cd met het spel zelf erop is verdwenen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:51:58 #75
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_42769735
bij freerecordshop staat tie regelmatig als goty-editie voor minder dan 10 euro ;p

Binnenkort maar eens als vampier door morrowind lopen ehe
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')