abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37756491
quote:
Keith Richards weer uit ziekenhuis

(Novum/AP) - Keith Richards is donderdag ontslagen uit het ziekenhuis in Nieuw-Zeeland. De gitarist van The Rolling Stones was daar eerder geopereerd om de druk in zijn hersenen te verlichten.

Richards liep vorige maand een hersenschudding op toen hij in een vakantieoord in Fiji uit een palmboom of, volgens andere berichten, van een jetski viel. Na de val lag de 62-jarige muzikant ook al een paar dagen in het ziekenhuis.

Het ziekenhuispersoneel kreeg donderdag een bedankbriefje waarin Richards zegt te hopen dat hij niet al te vervelend was. "Per slot van rekening ben ik aan mijn hoofd geholpen. Veel dank, kiwi's", schrijft hij.
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 mei 2006 @ 20:23:10 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_37770602
Ouwe taaie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:28:24 #28
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37770722
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ouwe taaie

Ja, echt wel een hele ouwe taaie Keith Richards
  woensdag 24 mei 2006 @ 17:49:11 #29
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_38170306
quote:
Bigger Bang-tour van Stones uitgesteld.

De start van het Europese gedeelte van de Bigger Bang-tournee van The Rolling Stones is uitgesteld. De reden is de revalidatie van gitarist Keith Richards (62), die eind april uit een palmboom op de Fiji-eilanden viel en daarbij zijn hoofd beschadigde. De muzikant is na een hersenoperatie sinds vorige week weer thuis in de Verenigde Staten, en aan de beterende hand.

Volgens een woordvoerder van de band zijn de eerste vijftien concerten uitgesteld. De tournee zal nu begin juli beginnen, op een nog nader aan te kondigen plaats. De concerten in de Amsterdam ArenA, die gepland staan voor 30 juli en 1 augustus, lopen vooralsnog geen gevaar. De uitgestelde concerten worden aan het eind van de tour ingehaald. De Britse groep zou oorspronkelijk aanstaande zaterdag haar de Europese concertenreeks in Barcelona starten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_38190309
Is er uberhaupt nog iets over van zijn hersenen dan
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:54:20 #31
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_39113471
quote:
Begin deze maand werd door het management van de Stones bekend gemaakt dat hun Europese tournee opnieuw moest worden ingedeeld op advies van de artsen van Keith Richards. Voor Nederland hield dit in dat het eerste Rolling Stones concert dat zou plaatsvinden op zondag 30 juli is verplaatst naar de dag erna en dat het tweede concert zou worden verplaatst naar een latere datum.

Zojuist is echter bekend geworden dat dit tweede concert in Nederland alsnog niet doorgaat. Met het opstellen van het nieuwe tourschema is nu al gebleken dat Nederland niet in het tweede gedeelte van de tournee is in te passen. Over de overige Europese concerten die zijn uitgesteld is nog niets bekend gemaakt. Het concert op maandag 31 juli gaat gewoon door.

Gekochte kaarten voor de afgelaste show van 1 augustus kunnen vanaf donderdag 22 juni 10.00 uur worden geretourneerd bij de grotere postkantoren, VVV's, GWK's, Free Record Shops en de bekende voorverkoopadressen. Kaarten kunnen worden ingeleverd tot uiterlijk 1 september 2006.

In beperkte mate kunnen kaarten ook worden ingeruild voor het eerste concert op 31 juli. Wegens de verplaatsing van dit concert en enkele productionele aanpassingen zijn extra kaarten beschikbaar gekomen voor de eerste show.

Bron: Mojo
Tja...
Dan denk ik weer:
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Sammy3000 het volgende:
Stiekem denk ik dat het wel eens een slecht plannetje kan zijn van de Stenen...
Geen zaal krijgen ze gevuld dit keer omdat veel fans verstandig zijn geworden en ze een lesje willen leren.

De gammele Richards hebben in een palm gelokt (Keith!!! Er ligt een stickie boven op je te wachten!!!) en zo hun financien veilig stellen. Verzekering dekt de afgelastingen!

Wat denk ik toch slecht, he?
Zeker als ze doen alsof de kaarten voor de 1e show schaars zijn. Terwijl dat volgens mij helemaal niet het geval is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')