quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef kluivie het volgende:
We maken gewoon een vervolg op deel 1 Simple Minds...
Have Fun
Hoi Marielle,quote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef belfastgirl het volgende:
Groot gelijk dit deel 2 Mario! :-)
Gera, gewoon doen dat ticket voor Bospop! Simple Minds speelden 2 jaar terug zo'n anderhalf uur en het was werkelijk gewéldig. Toffe sfeer daar ook. Héél relaxed en er werd zelfs plaats gemaakt voor de Belgische fanclub zodat we met zijn allen (en we waren met een heel aantal)voor het podium konden staan!
Grtjs, Marielle
Thanks, ik hoorde van Belfastgirl dat ze bij bospop zo'n 11/2 uur optreden.........geeft niet. Ga ff kijken op de website.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:10 schreef kluivie het volgende:
Gera...misschien lukt het wel met openbaar vervoer???? tja ik woon ook niet in de buurt en ga er ook niet heen ..... sorry.....trouwens weet niet hoe lang ze optreden weet wel dat ze dezelfde dag ook op classic werchter spelen....en daar spelen ze volgens de website van half vijf tot kwart voor zes..... suc6
Tja zit er niks anders op dan andere auto kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 10:15 schreef Twatje het volgende:
[..]
Thanks, ik hoorde van Belfastgirl dat ze bij bospop zo'n 11/2 uur optreden.........geeft niet. Ga ff kijken op de website.![]()
Gera.
Heb ff gekeken maar Werchter is nog verder weg verwijderd van mij.........duzz dat wor nie wa![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:25 schreef kamagurka het volgende:
Laat ik dan ook maar even een stickie achterlaten in deel 2 van een topic over één van de beste bands ooit!
Marielle weet jij of heb jij contact met personen uit deze steden en kan jij mij mss vertellen of er iemand tussen zit die eventueel gaatquote:Op maandag 1 mei 2006 14:58 schreef Twatje het volgende:
Hoi Marielle,
Raalte-Deventer en Zutphen zijn het dichts bij mij in de buurt. Het plaatsje waar ik woon is Epe en dat ligt tussen Zwolle en Apeldoorn in. Mss is er iemand.................
Gera.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef belfastgirl het volgende:
Hoi Gera & fans,
Nee meisje helaas weet ik er ook niks van.Ik kan je mss wel een paar emailadressen zenden van een paar leden uit je buurt? Woon je ook kort in de buurt bij Doetinchem? S. zou wel eens kunnen gaan naar Bospop. Haar was ik nog vergeten, oeps!
![]()
Good luck!
Marielle![]()
Lekker genieten van de zon joh dat is toch beter dan die winterquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:09 schreef Twatje het volgende:
allo allozijn we er nog offe liggen we in katzwijm
van het zonnenbaden
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa het is idd heerlijk om in korte broek/rok te lopen en niet hoeven denken moet ik een jas aan of niet?????quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef kluivie het volgende:
[..]
Lekker genieten van de zon joh dat is toch beter dan die winterwant die was ik al strontbeu heerlijk de korte broeken en hempies aan of voor de dames de rokjes
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |