Dan moet je niet in je neus zitten pulleken, goorlap!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik heb nu een bloedneus, en dat is vervelend!!
dat deed ik niet, jeweets! Dat is het probleem ook!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:25 schreef Borreke het volgende:
[..]
Dan moet je niet in je neus zitten pulleken, goorlap!![]()
ja, maar dat is het probleem! Dat weet ik dus niet, ging gewoon spontaan!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef The_Terminator het volgende:
Een wat duidelijker OP was misschien handig geweest. Je had bijv. ook kunnen vertellen waardoor je die bloedneus kreeg.
jazeker, dat ook nog eens!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:31 schreef mazaru het volgende:
Verkouden?
Geef hem maar op zijn flikkerquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
aha, dank je. Ik zal het aan mijn verkoudheid zeggen
omdat ik beter ben PUNTquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:14 schreef Mustard_Man het volgende:
waarom worden mijn briljante klaagtopics altijd gesloten maar mogen topics als deze wel gewoon open blijven.
alleen omdat ik tepelhaar heb zeker, DISCRIMINATIE.
quote:
is allang voorbijquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:18 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
leugens
ik hoop dat je neus nog lang blijft bloeden
ik zal jou eens verbaggerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
is allang voorbijMaar je verbaggert mijn topic zure mosterdman!
Nu doe je het weer! dat je een bloedneus moge krijgen en langzaam leeg mag lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |