Maar je wilt ook dat het opstijft in de oven, dat lukt beter met eieren plus room dan met eieren plus melk. Dan blijft het een brij, vrees ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik heb melk, dus ik kan kloppen toch?Het hoeft trouwens geen échte quiche te worden.
Hmmmm. Okee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je wilt ook dat het opstijft in de oven, dat lukt beter met eieren plus room dan met eieren plus melk. Dan blijft het een brij, vrees ik.
Is dat lekker denk je?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Ook laagjes, ook in de oven. Wel de rijst van tevoren gaar koken.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef martinlutherking het volgende:
Bleuzz, start je kookprogramma eens a.j.b.
De prakkers onder ons zullen het zeer zeker ook kunnen waarderen, maar een mogelijk recept is idd een haritge taart maken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef Rekkie het volgende:
Kook en bak het voor mij en flikker het dan in de blender of onder de staafmixer.....
Ik weet dan wel iemand die hier gek op is
Klinkt goedquote:Op zondag 30 april 2006 13:23 schreef martinlutherking het volgende:
Bedankt voor de tips enzo.
Ik denk dat ik van een bloem een deeg maak, dat aan de zijkanten van een ovenschaal doe, en dan lagen spinazie en gehakt.
Laat ik dat maar niet doen.quote:Op zondag 30 april 2006 13:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Post ook foto's van het eindresultaat
Check je fotoboek bitchquote:Op zondag 30 april 2006 15:18 schreef martinlutherking het volgende:
Eh, ik heb geen bloem. Kan ik nu op een andere manier 'deeg' maken? Ik heb wel een pannekoekmix.
Dankje.quote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Gehakt even rullen met een ui, als het bijna gaar is, pannekoek bakken in een andere pan, als deze bijna klaar is de spinazie erop scheppen, gehaktmengseltje erop, peperen zouten en klaar is uw hartige pannekoek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |