Verre van. Op een vraag geef je een eerlijk antwoord. En dat deed ik...blijk ik opeens agressief te zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was het maar een uitnodiging. Is een vraag al een uitnodiging bij je? Ben je een beetje asociaal opgevoed jongen?
Het lijkt wel een moslim.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, kijk als je zo kortzichtig denkt begrijp ik je antwoorden natuurlijk.
Ja, je agressiviteit bleek in je antwoord verwikkeld te zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Verre van. Op een vraag geef je een eerlijk antwoord. En dat deed ik...blijk ik opeens agressief te zijn.En dat jongen...bewaar dat voor je vrienden of klasgenoten.
Lekkere dooddoener.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pff, huillie-retoriek. Het is simpelweg een voorstel dat lijnrecht ingaat tegen de principes van onze rechtstaat. Nogal logisch dus dat het zoveel weerstand oproept.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, en waaruit blijkt dat ik voor dergelijke wetgeving zou zijn dan? Ik vecht voor het recht dat deze moslims hebben om een dergelijke voorstel te doen. Iets wat een aantal kennelijk anti-democratische mensen hier willen verbieden.
Ja, fijn is dat in dit land he...zat landen die een bepaald geloof als hoofdgeloof hebben waar dat niet zo is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geeft niet, er zijn behoorlijk wat mensen die je altijd wat in je schoenen proberen te schuivenEn inderdaad, tuurlijk mag je er kritiek op hebben. Maar ik mag ook kritiek op kritiek hebben
![]()
Lekker nep om eerst een vraag te stellen en dan als je antwoord hebt snel je eerst post aan te passen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt zijn punt dat men in een democratisch land stellingen mag poneren. Ik ben het daar totaal mee eens...echter kritiek op die stellingen is ook toegestaan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat een goede reactie om iemands punt te vermijden
Nee, je opmerking sloeg gewoon nergens op. Eerst ben je indirect moslims aan het verwijten dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen Islam en Politiek (dan zeg je dat het niet de Islam is, maar de arabische cultuur/versie van de Islam), vervolgens blijkt dat je zelf dat onderscheid niet eens kan makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener.
Waarom kan jij niet begrijpen dat ik niets op heb met een cultuur die mijn levenswijze afkeurt? Er zitten hier miljoenen Moslims in Europa die massaal onze levenswijze afkeuren en middels de politiek meer invloed proberen te krijgen. En dan vindt jij het raar dat ik dat liever zie gaan dan komen?
Je probeert iets te lijmen want niet te lijmen valt. Ik heb dat al geaccepteerd, nu jij nog.
Als het aan de moslim ligt wordt dat een 'democratisch' recht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:10 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Lekker nep om eerst een vraag te stellen en dan als je antwoord hebt snel je eerst post aan te passen.
Pardon? Misschien moet je eens leren lezen. Ik vecht voor het democratisch recht dat de moslims in deze hebben om dergelijke stellingen te deponeren. Volgens mij ben jij niet zo bekend met de principes van onze rechtsstaat. En nergens heb ik gezegd dat het "gek" is dat het zoveel weerstand oproept.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:10 schreef Capa het volgende:
[..]
Pff, huillie-retoriek. Het is simpelweg een voorstel dat lijnrecht ingaat tegen de principes van onze rechtstaat. Nogal logisch dus dat het zoveel weerstand oproept.
Vechten voor het recht dat deze moslims hebben, is hetzelfde als vechten voor het recht van neonazi's om Mein Kampf te bewieroken: ga gerust je gang maar mijn respect heb je niet in dezen.
Dát is pas een dooddoener: Je weet er niets van, je bent onwetend. Ieder argument dat op tafel wordt gelegd wordt er even snel weer afgeveegd onder de noemer "onwtendheid".quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
Het toont alleen maar je onwetendheid aan imo.
Ik was al bezig met aanpassen voordat jij gereageerd was, en ik was klaar met aanpassen nadat jij gereageerd had huilie. Ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:10 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Lekker nep om eerst een vraag te stellen en dan als je antwoord hebt snel je eerst post aan te passen.
Angst of geen angst...alles in strijd tegen een overheersing door een geloofsovertuiging is geoorloofd. Ik kwam zeer recent een mooie toepasbare spreuk voor tegen. "Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, je opmerking sloeg gewoon nergens op. Eerst ben je indirect moslims aan het verwijten dat ze geen onderscheid kunnen maken tussen Islam en Politiek (dan zeg je dat het niet de Islam is, maar de arabische cultuur/versie van de Islam), vervolgens blijkt dat je zelf dat onderscheid niet eens kan makenHet toont alleen maar je onwetendheid aan imo. Daarna zeg je dat de Islam en Politiek een geheel zijn, terwijl het aan het begin van je verhaal alleen nog in de arabische versie was. En nu is het zelfs zo dat er hier MILJOENEN (Volgens jou) moslims in Europa zitten die MASSAAL je levenswijze afkeurt en middels politiek invloed proberen te krijgen. Eerst zij je nog dat je geen angst had, maar wat blijkt uit deze tekst, gewoon pure angst gebaseerd op niet rationele argumenten of feiten.
Mooie sig he, naaperquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef wonko het volgende:
[..]
Angst of geen angst...alles in strijd tegen een overheersing door een geloofsovertuiging is geoorloofd. Ik kwam zeer recent een mooie toepasbare spreuk voor tegen. "Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
Er zal alleen onderscheid gemaakt worden totdat men dit soort onzin in de grondwet weet te krijgen met leugens en bedrog...dan blijkt men ineens wel de grondwet te kunnen respecteren...dan is iedereen ineens weer wel gelijk voor de wet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dát is pas een dooddoener: Je weet er niets van, je bent onwetend. Ieder argument dat op tafel wordt gelegd wordt er even snel weer afgeveegd onder de noemer "onwtendheid".
Er zijn Moslims, maar niet iedere Moslim is hetzelfde... en nu is er een organisatie die wetgeving wil speciaal voor Moslims... welke Moslims dan? Want niet alle Moslims zijn toch hetzelfde? Hoe gaat zulk recht daar onderscheid in maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |