abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:06:59 #1
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37395515
Bestaat zoiets? Dat je jezelf thuis test op soa's? Net zoals zoiets als een zwangerschapstest, maa dan voor soa's?

Alvast bedankt!
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
pi_37395527
Je vermoedt dat je een SOA hebt? .
pi_37395529
Je bent vergeten dit topic onder een kloon te openen!
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:13:11 #4
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37395549
Ne hoor, het is..ontdanks het tijdstip en de typo's een serieus topic. En DWC, soms is uitsluiten beter als vermoeden
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
  zaterdag 29 april 2006 @ 03:18:36 #5
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_37395569
Wordt ie zwart?
Komt er geel/groene pus uit?
Wil ie niet meer salueren?

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_37395571
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 03:13 schreef Thomas__Acda het volgende:
En DWC, soms is uitsluiten beter als vermoeden
En voorkomen is beter dan genezen .
pi_37395576
ja je hebt een soa


prettig leven verder
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:50:29 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37396280
Volgens mij kun kon je bij de ETOS een syfillis-test kopen. En via inet kun je wel aan hiv-testen komen. Dus ja, het bestaat wel. Al zie ik er de meerwaarde niet van in. Stel dat de uitslag positief is. Wat doe je dan? En dan is er ook nog zoiets als, en dat is veel erger, vals negatieve uitslag. Dan kan makkelijk gebeuren wat wij leken zijn nou eenmaal geen experts in tests correct uitvoeren. Dus dan ben je lekker opgelucht omdat je denkt dat je niet seropositief bent, terwijl je het wel hebt en de ziekte lekker verder aan het verspreiden bent...
  zaterdag 29 april 2006 @ 12:35:07 #9
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37399658
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:50 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij kun kon je bij de ETOS een syfillis-test kopen. En via inet kun je wel aan hiv-testen komen. Dus ja, het bestaat wel. Al zie ik er de meerwaarde niet van in. Stel dat de uitslag positief is. Wat doe je dan? En dan is er ook nog zoiets als, en dat is veel erger, vals negatieve uitslag. Dan kan makkelijk gebeuren wat wij leken zijn nou eenmaal geen experts in tests correct uitvoeren. Dus dan ben je lekker opgelucht omdat je denkt dat je niet seropositief bent, terwijl je het wel hebt en de ziekte lekker verder aan het verspreiden bent...
Ja okee zit wat in, maar wat ik mezelf dus afvroeg of er ook redelijk betrouwbare testen waren Ik wil gewoon uitsluiten dat ik een SOA heb Wel zo prettig ook voor mn nieuwe vriendin

Maar er zit dus weinig anders op dan een 'echte' test?
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:34:03 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37415083
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:35 schreef Thomas__Acda het volgende:

[..]

Ja okee zit wat in, maar wat ik mezelf dus afvroeg of er ook redelijk betrouwbare testen waren Ik wil gewoon uitsluiten dat ik een SOA heb Wel zo prettig ook voor mn nieuwe vriendin

Maar er zit dus weinig anders op dan een 'echte' test?
Ik vrees van wel Kijk een test kan nog zo betrouwbaar zijn, als je hem zelf uitvoert kan het nog steeds misgaan. In de poli of waar dan ook zijn er mensen die het dagelijks uitvoeren. De kans op een correcte uitslag is veel groter en dat is wel zo'n fijn idee, toch?
pi_37418278
De etos of de da of zo hebben voor bepaalde soa's inderdaad doe-het-zelf tests dacht ik, maar dat is maar voor een heel kleine fractie van de vele soa's die bestaan. Als je vermoedt dat je een soa hebt kun je het beste gelijk naar de arts gaan, want als het chronisch wordt is het vaak moeilijk te ontdekken.
pi_37422432
Waarom wil je het per se zelf doen? Die mensen bij de GGD interesseert het echt geen reet hoor, en die herkennen je na 3 dagen toch al niet meer terug, omdat ze per dag 50 mensen op bezoek krijgen voor zo'n test.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_37423340
verkapt ik heb geneukt topic
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
  zondag 30 april 2006 @ 12:36:47 #14
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37423359
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:55 schreef intoxicated het volgende:
Waarom wil je het per se zelf doen? Die mensen bij de GGD interesseert het echt geen reet hoor, en die herkennen je na 3 dagen toch al niet meer terug, omdat ze per dag 50 mensen op bezoek krijgen voor zo'n test.
Omdat het een en ander enigzins vervelend schijnt te zijn. Het gaat me ook niet om het schamen alswel de handeling die verricht dient te worden Die zouk t liefst zelf doen
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')