Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
Als ik denk aan paarden, denk ik bijvoorbeeld aan horzels. Als ik denk aan paardrijden, dan denk ik aan hoofdluis. Als ik denk aan vakantie, dan denk ik aan teken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik heb ook niets bijzonders gedaan. Afgelopen donderdag een galafeest, en dat was het dan.
Ben er ook niet zo dol op om oranje uitgedost met een stuk in mijn kraag als een idioot door de stad te hossen. Sommige mensen vinden dat geweldig, kijken het hele jaar er naar uit. Ik vind het niks.
Ik zou dan liever Konininginnedag hebben, omdat er dan nog iets 'nuttigs' te doen is (rondsnuffelen op marktjes). En carnaval gaat vooral om het zuipen en lollig doen. Niks voor mij
Is er in Nijmegen nog iets aparts te doen met koninginnedag? Of een braderie en een rommelmarkt net als overal?
PS Ik heb altijd de neiging om konigin te schrijven, ipv koningin, hebben jullie dat ook? Ook spreek ik koninginnedag uit als konuginne-dag. Alleen hele deftige mensen zeggen zoiets als "Leve de koning-in" Wat zeggen jullie? - Konegin - Konugin - Koning-in ?