De aloude legende luidde dat Arabische mannen garant staan voor lange, schrale nachten en wijdbeense dagen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:37 schreef erodome het volgende:
En Hiz, arabische mannen, echt waar joh, wat ik van hen hoor is dat ze vooral erg snel zijn en weinig andere dingen doen dan erop duiken en er weer af rollen, dat binnen 5 minuten
Maarja, dat is dan met dames, zelf geen ervaring mee, dus het is maar van horen zeggen.
negerinnen bestaan vaak voor 1/3 uit kontquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:23 schreef Hypnotick het volgende:
negerinnen hebben meestal een veel lekkerder kontje
Ik heb toch wel een paar hele lekkere blondjes gehad hoor, maar tja, ik neuk er niet mee, misschien dat dat verschil maaktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De aloude legende luidde dat Arabische mannen garant staan voor lange, schrale nachten en wijdbeense dagen.
Maar ik zou het bij god niet weten.
Eén ding weet ik wel... brunettes neuken ECHT beter dan blondjes.
Oneens, als je zegt 'ik word geiler van een brunette dan van een blondje', dan ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Eén ding weet ik wel... brunettes neuken ECHT beter dan blondjes.
Ik bedoelde het ook vanuit mijn oogpunt... een bank zit lekkerder dan een bbq... kunnen bank en bbq verder weinig aan doen. Gaat puur om mijn ervaringquote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oneens, als je zegt 'ik word geiler van een brunette dan van een blondje', dan ben ik het wel met je eens.![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
De aloude legende luidde dat Arabische mannen garant staan voor lange, schrale nachten en wijdbeense dagen.
Maar ik zou het bij god Allah niet weten.
Ik vind sex met mezelf meestal best opwindentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef DoMi-KuN het volgende:
Sex met een donkere vrouw viel mij iig zwaar tegen :/
en wat is jullie ervaring met halfbloedjes?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:24 schreef IshQ het volgende:
[..]
Ik vind sex met mezelf meestal best opwindent![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij bent vast een halfbloedje!! Mag ik je handtekening?
![]()
Ik denk dat dat weinig met sex te maken heeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:36 schreef Pracissor het volgende:
Blanke mannen weten hun donkere of blanke partner wel langer aanzich te binden dan mannen van andere 'rassen', dus ik betwijfel het ten zeerste.
Uiteraard, maar net zo 'vooroordelen' als dit topic, slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig met sex te maken heeft![]()
Nee, geen dikke bananenlul. Bananenlullen rotten op een gegeven moment weg, worden ze zacht enzo. Geeft zo'n gesmeer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
no meisje, geen biggie blaka bana???
Euj.... I got rythm, I got soul jwtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, hoezo hebben blanken geen ritme gevoel.... *ziet zweep voor zich*
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |