promo: http://www.peggaasuss.info/24/24preview.may1.movquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, waar is de preview van volgende week dan
En dat bepaal jijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef koudair het volgende:
hou nou eens even op over die brillen en tassen...
was trouwens wel weer een heerlijke aflevering...Chloe komt lekker los. ben benieuwd of Mrs Logan nog wat in petto heeft
Ja, dat zegt Logan... en Logan is natuurlijk volledig te vertrouwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:45 schreef greatgonzo het volgende:
hij zit in Washington
nietwaarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef greatgonzo het volgende:
Chloe liep trouwens ook ineens met die tas
Ik zeg Mike for President!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef Bergie88 het volgende:
Ben benieuwd of Mike Novick nu de president gaat tegenhouden. Of laat de president zomaar een aantal belangrijke mensen uit o.a. Frankrijk en Engeland neerhalen. Dan heeft hij volgensmij nog meer problemen.
ook zo makkelijk jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef Aevum het volgende: Prachtig hoe hij de airmarshall uitschakelde
Toen ze die gozer naast haar liet zitten zag ze er echt cute uit!quote:
Eej qu63quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toen ze die gozer naast haar liet zitten zag ze er echt cute uit!
thanksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eej qu63
Mooi dat je het spul binnen hebt!
Veel plezier dr mee
Chloëquote:En goeie aflevering inderdaad
Chloë was echt hilarisch!
Benieuwd wat er gaat gebeuren! Enne ik zag iemand die zei dat het nog 23 dagen is? Je hebt eraan gedacht dat de laatste een dubbel aflevering is?
Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
thanks
kosten zijn niet hoger geworden?
[..]
Chloë
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef H.Flick het volgende:
Dat niemand ook gezien heeft dat hij die airmarshall een elleboog gaf. Hij had z'n stealth hoody niet eens op.
Plus dat het 's nachts was en iedereen enigzins slapendequote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:45 schreef Bellator het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar ja dat is Jack. En als je ooit in een vliegtuig hebt gezeten weet je dat je eigenlijk niks ziet van passagiers behalve mensen naast je...
kijk maar op pagina 4/50quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb geen verdere kosten kunnen ontdekken!
Hoe groot is die zonnebril nu eigenlijk? Nog wel redelijk? Ik heb echt zo'n idee dat ie m;n halve hoofd bedekt
Hmm lijkt mee te vallen dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |