en dan heb ik juist níks, dus dan haal je me misschien wel in: alles kan nogquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel nou, hè, stel nou dat Frédérique toch de mol blijkt te zijn... dan beur ik wel een hoop punten.
Dat mag toch niet hoop ik?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteindelijke winnaar: Roderick
Uiteindelijke verliezer: Milouska
De Mol: Milouska
(kansen spreiden)
jawel, staat bij mij in de gids...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
Maar ze zullen morgen wel niks bekend maken!
Jij hebt Frédérique er niet bij staanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteindelijke winnaar: Roderick
Uiteindelijke verliezer: Milouska
De Mol: Milouska
(kansen spreiden)
Ja, en dat geloof je dan ook?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel, staat bij mij in de gids...
iets van: 'na zoveel weken zullen we vandaag weten wie de Mol is' ofzo
wat de Mol betreft geloof ik dat wel ja, aangezien ik de Televizier [Avro] heb...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, en dat geloof je dan ook?
Kijk je bijv. wel eens Talpa!
Ja, maar met WIDM weet je het nooitquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel, staat bij mij in de gids...
iets van: 'na zoveel weken zullen we vandaag weten wie de Mol is' ofzo
Wat goed opgemerktquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt Frédérique er niet bij staan![]()
Hopezo eigenlijk? Hij bouwt een zekerheidje in ten koste van 10 punten, hij kan er zo maximaal maar 20 halen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, omdat dat oneerlijk is.
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Het gaat er om wie er het beste doorheeft wie de Mol is, niet wie de beste tactiek gebruikt.
Niet zomaar vreemde mannen gaan zoenen he Truus.quote:
Als WIDM zelf niet loopt te kutten (Door de Mol-bekendmaking te verschuiven naar volgende week) wel ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef Copycat het volgende:
Vanavond is dus de grand finale?
WIDM-Prono: De Finale ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Nog niet ingevuld! [afbeelding]
alwaysthebest
[afbeelding] Nog niet ingevuld! [afbeelding]
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |