idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als NAC fan zou ik me inderdaad behoorlijk slecht voelen ja

NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Zwansen het volgende:
Waarom mag Top eik thuis? Vanwege de 2 uitdoelpunten?

Nee gewoon vanwege de 2 uitdoelpunten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.

idd, ze hadden daar gewoon kunnen winnen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NAC heeft het thuis niet af kunnen maken.

dat dacht haarlem ook in 1985, daarna nooit meer iets vanvernomenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..

Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee gewoon vanwege de 2 uitdoelpunten.

Haarlemquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dat dacht haarlem ook in 1985, daarna nooit meer iets vanvernomen

Kijkend naar de situatie van NAC, vraag ik me echt af of ze dan in een jaartje terug zouden zijn...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
idd, echt een schande.. maar goed, miss zou een jaar 1ste divisie nog niet eens zo slecht zijn..

Uh jawel......quote:

Wie vind jij dan zakkenvullers?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Haarlemmaar goed was voor mijn tijd. Maar dan zijn tenminste al die zakkenvullers weg
![]()

Met deze spelers niet, maar die zijn dan bijna allemaal weg .quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar de situatie van NAC, vraag ik me echt af of ze dan in een jaartje terug zouden zijn...

Had iets gehoord over penalty's ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat geeft dan de doorslag waarom een team 2 keer thuis mag?

Ja, maar het is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef EKterror het volgende:
Mócht Top winnen, krijgen we dus Top, Volendam of Helmond in de eredivisie

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

???? WTFquote:

Niet bij de playoffs..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
???? WTF
Gewoon het Europacup Principe. Uitgescoorde goals tellen dubbel. Dus mocht elk team 1x gewonnen hebben of 2x gelijk dan tellen uitgescoorde goals....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |