Dat is juist het enge eraan.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de ene agent (hulpje van vice-president) echt slecht gecast. Echt geen arrogante badguy uitstraling
.
Dat vond ik ook al vaag. Maar die broer was voor alternatieve energiebronnen en die vice-president zal wel met de olieindustrie samenwerken (net als George Bush nu trouwens).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:03 schreef VoreG het volgende:
De Vice president (zus) heeft haar eigen broer dus laten vermoorden.
Hij ziet er poeslief uit, maar knalt wel mensen overhoop zonder blikken of blozen. Ik vind dat best eng hoor. Als hij bij mij aan zou bellen, liet ik hem rustig binnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou ik krijg er niet echt de creeps van. Een persoon als Kevin Bacon zou het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al vaag. Maar die broer was voor alternatieve energiebronnen en die vice-president zal wel met de olieindustrie samenwerken (net als George Bush nu trouwens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:20:45 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef suicide1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:21:24 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:30 schreef suicide1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:21:46 (Spoilertags!) ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:36 schreef Undergod het volgende:
Arg dit is hier tot en met aflevering 8 hier
http://www.fox.com/prisonbreak/recaps/recap_108_1.htm
Tot daar weten wij het, dus weet je meer? niet hier zeggen!
OT: ik denk dat de Scofield dat gat in zijn wc heeft om vast voor te bereiden in die buis.
Die buis eindigt vast niet in een deur naar de ziekenboeg.
Dus dat Scofield en Sucre in die tunnel eerst met die duivel een gat in de muur moest naar iets anders toe??
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef Repeat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Copycat op 05-05-2006 14:23:47 ]
Ik ga het op school even uitprinten en lezen. Ben ik weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:45 schreef Repeat het volgende:
[..]wat is dat uitgebreid zeg! Ik dacht ik ga even wat teruglezen, maar het zijn wel 20 blz per aflevering ofzo
Thx Copycat!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
Heb even subfora-overschrijdend de spoilertag uitgebreid.
Verre van relaxed om dat hier zo te zetten, suicide1.
seizoen 2quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga het op school even uitprinten en lezen. Ben ik weer helemaal bij.Is al wat duidelijk over een 2e seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx to: Linc_The_Sink
[ Bericht 1% gewijzigd door suicide1 op 05-05-2006 14:52:16 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |