8 geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:20 schreef Duiveltja het volgende:
De hoeveelste aflevering was dit?
Mooi verhaal is dat, over D.B. Cooper.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Soul79 het volgende:
Jeutje, dat verhaal over die oude man met die kaping, die kat en die kapotte knie, dat ging wat te snel voor me![]()
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
Ik was bij een vriendin kijken dus ik heb in het begin niet helemaal opgelet. Ze zitten met zijn drieën te bespreken wat ze allemaal moeten doen, ze komen via de toiletten in die afvoerbuis die onder de ziekenboeg doorloopt, maar ze wilden via de ziekenboeg ontsnappen, wat moeten ze dan in dat huisje dat nu afgebrand is?
Moeten ze dan allemaal een gat maken achter het toilet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.
Wat ik niet begreep is hoe de andere inmates straks in de afvoerbuis kunnen komen aangezien alleen bij Scofield het toilet een doorgang verbergt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
Ik was bij een vriendin kijken dus ik heb in het begin niet helemaal opgelet. Ze zitten met zijn drieën te bespreken wat ze allemaal moeten doen, ze komen via de toiletten in die afvoerbuis die onder de ziekenboeg doorloopt, maar ze wilden via de ziekenboeg ontsnappen, wat moeten ze dan in dat huisje dat nu afgebrand is?
Zij hakken nu toch een gat in de grond van dat afgebrande huisje?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:57 schreef Augustina het volgende:
[..]
Moeten ze dan allemaal een gat maken achter het toilet?
Aha ok, dus voor Michael hebben we het toilet en ziekenboegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen kan via de ziekenboeg. Ze ontmoeten elkaar onder dat huisje in de pijp.
Ja, maar hoe komen die anderen daar dan 's nachts als de prisonbreak plaats gaat vinden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:02 schreef VoreG het volgende:
Zij hakken nu toch een gat in de grond van dat afgebrande huisje?
Overuren maken? Ik zou het me god niet weten, maar het lijkt mij dat ze daarvoor dat gat aan het hakken zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar hoe komen die anderen daar dan 's nachts als de prisonbreak plaats gaat vinden?
Ja, dat huisje is heel belangrijk in de ontsnappingsplannen. Maar nachtelijke overuren lijkt mij niet echt geloofwaardig. Oh welll, we komen er wel achterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef VoreG het volgende:
Overuren maken? Ik zou het me god niet weten, maar het lijkt mij dat ze daarvoor dat gat aan het hakken zijn.
Dat gat achter dat wasbakje van scofield is alleen om uit zijn cel te komen, en toegangtot de de ruimte onder de ziekenafdeling te verschaffen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef Augustina het volgende:
Ze willen 's nachts ontsnappen, zeiden ze gisteren. Dan zitten ze dus vast in hun cel. Toch een gat maken achter het toilet? Maar de rest heeft niet zo'n op maat gemaakte bout bij de hand.
Ik snap er geen reet van.
Ja ik zou mezelf schamen als ik zo geod een ranzige pedofiel zou kunnen spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
De rol van T-Bag wordt trouwens wel heerlijk schmierend vertolkt!
Teddyquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
De rol van T-Bag wordt trouwens wel heerlijk schmierend vertolkt!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
Lincoln Burrows zit trouwens voor de moord op de broer van de vice-president toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |