ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:26 schreef magnifor het volgende:
Wat was het weer spannend vandaag. Ep 10 beloofd een knaller te worden imo. Ik kan niet wachten.
naja, hij moet een formulier er over invullen, das toch nog wel iets verder weg. volgens mij overdrijft rtl een beetje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef Whoho het volgende:
[..]
ik vind het zo interessant dat ik misschien toch maar andere 'bronnen' aan ga wenden.
erg leuke aflevering. kantje boord wat betreft die tafel boven dat gat. ik weet echt niet wat ik moet verwachten komende aflevering, waar het dus al tijd is voor 'the last supper'
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik blijf de serie op tv volgen. Ik ga het gewoon volhouden.
als ze dat flikken dan download ik ze allemaal en kijk in ze in 1 dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
en in 13 zit weer zon spaannnnneeeeennndddee cliffhanger.....
denk niet dat jij het vol houdt 2/3 maanden seizoenstop
Dat kunnen ze niet maken hoor! Als ze dat doen word ik gek!quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen dadelijk ben je bij eps 13 en komt er hoogst waarschijnlijk een seizoenstop,
Dan wacht ik gewoon wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:55 schreef suicide1 het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.quote:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:
ben ik ook niet helemaal helder wat de rol van die maffiabaas precies is.
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
welke? Abruzzi? die was de baas van de werkgroep waardoor ze dat huisje in konden. hoe dat nu verder zal gaan nu hij dat niet meer is zullen we nog wel zien denk ik. en als je die andere bedoeld die op bezoek kwam dan is dat gewoon een externe factor die het lastiger voor hun maakt, "leuke" plottwist ofzo.
Dat ze aankondigen dat CSI tijdens het WK gewoon verder gaat, hoeft nog niet te betekenen dat ze verder gaan met nieuwe afleveringen. Het zou ook kunnen dat ze weer eens al die oude afleveringen laten zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef boneyard het volgende:
[..]
die kans is redelijk aanwezig, maar aangezien ze voor csi nog reclame maken dat het tijdens het wk doorgaat is een mogelijke zomerstop redelijk ver weg.
[..]
Die verhaallijn begrijp ik eerlijk gezegd ook niet zo goed ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet Abruzzi, maar die Fritzi (?) die nu ervoor heeft gezorgd dat Abruzzi de werkploeg niet meer mag leiden. Abruzzi heeft van die maffia baas toch een of andere taak gekregen die hij moet uitvoeren in de bak?
Dat is voor mij allemaal nog erg vaag.
De belangrijkste vraag is dus: wie is Fibernacci? Dat kan dus iedereen zijn ....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Laatste vraagje ... die Fibernacci is een of andere verklikker of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |