Tsssssssssssk...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:05 schreef Grumpey het volgende:
geef mij maar dat zonnetje uit de OP, dat maakt tenminste vrolijk. Niet zo standaard schild wat iedereen heeft in ieder geval
Klopt ja, ik zag hem al voorbij komen in de reclame/voorstukjequote:
dat was alleen voor de fotoquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:49 schreef Grumpey het volgende:
veel plezier in NY.... kan je mooi de eerste heipalen spotten
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik zit er helemaal in, gisteravond deel III afgekeken, masterpiece, alle drie![]()
heeft dubbel DVD SEquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint schittert vanavond vanaf 20.30 op RTL 5
"Hand me the keys you fucking cocksucker"
ligt aan de mid... als ie niet >zwak verdedigen of passen heeft, heeft het ook geen zin om m verdedigend resp. aanvallend te zetten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
idd. Blijft een vette reeks.
Btw . Even een vraag met huishoudelijke aard. Ik ga a.s zondag counteren. 1 aanvallende wing (op zijn slechtste kant van verdediging), 1 mid op aanvallend en 1 op normaal. Is normaal aan te raden met counter? Alles aanvallend vind ik ook zo wat....
Daarnaast aan zijn slechte kant ook mn back op normaal gezet, dit schijnt ook bij je aanval te helpen toch? Die kant pak ik namelijk ook sowieso wel. Alleen op middenveld zal ik duidelijk te kort komen...
Yeps, van The Usual Suspectsquote:
Mijn nieuwe aankoop voor 2,8 mil, nog 4,8 te spenderenquote:Arjo Ledeboer (38264315)
23 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 17 230
Loon: 6 980 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 14
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Whehehe vetquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yeps, van The Usual Suspects
Gjimme tha kayz yjou fakking kaksakka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |