Ze hebben 40 jaar betaald voor anderen. Er is niets gespaard du nu mogen anderen voor hun betalen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef -scorpione- het volgende:
Nogmaals, de oudjes hebben gewoon nog niet genoeg betaald anders zat die pot wel vol. Ze hebben naar eigen zeggen 40 jaar gedokt hiervoor en nóg moeten jongeren bijspringen.
Zo is het systeem (helaas) wel op gezetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben 40 jaar betaald voor anderen. Er is niets gespaard du nu mogen anderen voor hun betalen.
Ja dat is jammer idd. Al is er een paar jaar terug wel een reservering gemaakt geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo is het systeem (helaas) wel op gezet
Ja, voor de vergrijzing die komen gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is jammer idd. Al is er een paar jaar terug wel een reservering gemaakt geloof ik.
ach, het valt niet te bewijzen dat door de euro structureel de prijs van alles omhoog gegaan is. Daar zijn ook wel topics over. Bewezen is het nooit dusquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als dat die zelfde Nederlandsche Bank is die ons vertelde dat het leven met de euro niet duurder is geworden, dan zijn ze wel geloofwaardig ja....
Omdat de poltieke tegenstanders dat nu zeggen. men is blij dat hij nu plannen naar voren brengt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Chewie het volgende:
Waarom is dit dan opeens een aanwijzing dat Bos over inhoud zou beschikken?
Wanneer is er dan al belasting betaald over het geld waarmee het pensioen wordt opgebouwd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:41 schreef drexciya het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij 1 ding niet; mensen die hebben gespaard/geinvesteerd om van een ruim pensioen te genieten worden gestraft. Als je niets aan je pensioen hebt gedaan dan raak je niets kwijt. Ik vraag me af in hoeverre dit rechtvaardig of sociaal te noemen is. Zeker wanneer je bedenkt dat hiermee geld gemoeid is waarover al (meerdere malen) belasting is betaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |