Vanacht heerlijk geslapen, werd wakker en me kussen lag ergens in een hoek van mijn kamer.
In a'dam 2 leuke vechtpartijnen mogen bekijken.
We stonden bij een of ander kraampje en een we horen een vrouw die nogal tekeer ging tegen zijn "vriend" We zien ze achter de kraampjes verdwijnen komen ze even later weer terug en die man pakt die vrouw bij haar keel vast en duwt haar tegen een auto. ze verdwijnen weer en later zie je die man achter de kraampjes vandaan komen en die vrouw er achter aan en elkaar omhelzen
![]()
Later liepen we weer terug komen we langs een of ander trance podium (best lekker die bass
![]()
) en we zien ineens een of andere vrouw met een paraplu op een jongen inslaan op zijn hoofd en die jongen loopt gewoon door, hij wordt nog een keer geraakt en draait zich om (voorhoofd zat aardig onder het bloed) komt er zo neger die begint hem te duwen dat hij weg moest gaan en toen hebben we het niet verder gezien.
Ook elke keer die politie busjes en ambulance die door de menigte heen willen, het zou echt geweldig zijn geweest als ze zo politie busje gingen omduwen
![]()
En toen gingen gingen we maar terug naar Utrecht (in A'dam was niet echt plek om ergens rustig te gaan zitten) door de rel deuren.
In Utrecht even rond gelopen voor een cafe en geeindigd in de winkel van sinkel en rond 0:00 was ik weer thuis.