blijf nog ff totdat deze vol isquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van mezelf, anders kom ik morgen niet uit bed enzo.
voor niets ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, stage... Lekker voor niets een beeje hard werken![]()
Ja, ik krijg er niets voor. Heb er al een topic over geopend in KLB, maar heb nu geen zin om die te zoekenquote:
ok trustenquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er niets voor. Heb er al een topic over geopend in KLB, maar heb nu geen zin om die te zoeken
Nu ben ik echt weg hoor![]()
ik heb het topic al gelezen en je geweldige tips gegevenquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er niets voor. Heb er al een topic over geopend in KLB, maar heb nu geen zin om die te zoeken
Nu ben ik echt weg hoor![]()
Dat is normaal in deze harde wereldquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor werkervaring die niet serieus genomen word
ja dit is een kut TTquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:
wil de mod die nu nog de TT veranderd deze ook ff in de OP zetten ik ben pitten![]()
GVD had ik bijna een kwartetquote:Op vrijdag 28 april 2006 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toevallig staan al mijn TV's uit maar mijn TVding op mijn PC niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |