Welnee, ik moest er een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Nu klinkt mijn post best wel belachelijk!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee, ik moest er een beetje om lachen.
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Maar toch was dat niet de bedoeling.
Hoi Sven!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi, ik ben er weerhttp://www.lommersonline.com/archives/334
Ja, klinkt lekker hequote:
Sounds like big fun...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ga naar Utrecht, door de stad lopen.
Maar ze verwachten morgen regen, hagel en onweer.
Die heb ik hier gisteren al gepost, schavuit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.quote:
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi!
Kun je ook, zonder dat ik hoef te klikken, vertellen waar het over gaat?
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn visite keek me vreemd aan toen hij het deuntje hoorde
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad!Dat is ook iets moois!
Ik voel iets groeien tussen ons, A-E.
Evenals in mijn broek.
Volgens mij wordt het tijd voor nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.
Als het echt slecht is, kunnen we altijd nog binnen gaan zitten en ons ontzettend bezatten, he.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.
[/Svensational]
Oh, please! A-E! Doe het voor mij!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.
Iets aan dit alles doet mij enigzins vreemd aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Jij bent ook helemaal niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.
()
Het is ook een rare snuiter! Maar wel een snuiter die ik zometeen even flink in de pan ga hakken met een potje Worms!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets aan dit alles doet mij enigzins vreemd aan...![]()
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, please! A-E! Doe het voor mij!Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden!
Echt!
Nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...
Nee dat snap ik, dan zou er weinig in kroegen vertoeft worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal niet uitgenodigd.
(. )
Gelukkig kom je verder vrij normaal over....quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook een rare snuiter! Maar wel een snuiter die ik zometeen even flink in de pan ga hakken met een potje Worms!
Buupje.... vrolijk, okee... prei, kan zo nu en dan als het niet te vaak is weleens lekker zijn... meisjes, krengen zijn het, ik zeg het je...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Maar hoezo? Zijn vrolijke met prei zwaaiende meisjes niks voor jou?
Je noemt me lieverd, schat én Buupje!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Buupje.... vrolijk, okee... prei, kan zo nu en dan als het niet te vaak is weleens lekker zijn... meisjes, krengen zijn het, ik zeg het je...
Maar bovenal, ik weet nu al dat ik het bijbehorende muziekje niet wil horen.
Zou het dan niet eens tijd worden dat die dingen "Tena gentlemen" gaan heten?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene van wie je het het minst verwacht draagt de Tena lady.... zegt men!
Nou, ik zal van de week eens een pak luiers kopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lijkt me wel schattig hoor, een Buupje in luiert.
Net wist je me nog wel aan het lachen te maken...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
Vooral het 'roepie-roepie'-gedeelte tovert bij mij een brede glimlach op mijn gelaat.
Que?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Net wist je me nog wel aan het lachen te maken...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je noemt me lieverd, schat én Buupje!![]()
Nou, moe!En toch...en toch zou iedereen dit een keer gehoord moeten hebben!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig ken en ben ik iedereen niet...
Maak je dan wel een foto voor in je fotoboek?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik zal van de week eens een pak luiers kopen.[afbeelding]
Ik zet geen eigen foto's meer in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maak je dan wel een foto voor in je fotoboek?
Uhuh, dat filmpje wat ik niet wil en niet zal bekijken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?![]()
Ik heb het over dat filmpje enzo...
Jaja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uhuh, dat filmpje wat ik niet wil en niet zal bekijken.
Nouja zeg, heb je wat te verbergen dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zet geen eigen foto's meer in mijn fotoboek.Die tijd is voorbij.
![]()
Dat was meer een opmerking in de trant van:quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
He bah, moet dat... ik hou niet van competitie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |