Uiteraard met opzet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien! Een contaminatie! Een hele lelijke, zelfs.
Voor de verandering had ik even een helder moment.quote:
Altijd Buupje, althans... vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat je het naar je zin hebt in deel 31, A-E.
Wil ik juist vragen wat dat is, zie ik het antwoord al staan terwijl ik je quote...quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef DaMart het volgende:
Ik ga eens even mijn avondeten verzorgen... Zilvermeeuw halen dus
Je kunt ook even op het woord zilvermeeuw gaan staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil ik juist vragen wat dat is, zie ik het antwoord al staan terwijl ik je quote...
Zo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Maar nu is mijn vraag: hoe doe je dat?
1 |
Je schrijft zilvermeeuw op een blaadje en gaat erop staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
Maar nu is mijn vraag: hoe doe je dat?
Ah, ik begreep het verkeerd.quote:
Dát wist ik al.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Je schrijft zilvermeeuw op een blaadje en gaat erop staan.
Dus het was geen grapquote:
Dat eerste wel, dat tweede niet.quote:
Ik vind je ook leuk.quote:"Klik met uw muis op het kruisje in de rechterbovenhoek"
Ik ben niet bejaard![]()
Daar hoef je niet bejaard voor te zijn hoor... begin 50 mag ook... toen ik mijn moeder uitlegde dat ze de muis omhoog moest bewegen, tilde ze hem letterlijk op, terwijl ze bloedserieus vroeg:'En nu?'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus het was geen grap![]()
"Klik met uw muis op het kruisje in de rechterbovenhoek"
Ik ben niet bejaard![]()
jah, mag FOT niet meer in hequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Re? Hier? Jeetje, allemaal mensen die ik hier nog nooit gezien heb.
!
dat vindt iedereen welquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik las het in het banmeldtopic (Ja, ik vind het interessant om te zien wie er geband is en waarom)
Joh!quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt ook even op het woord zilvermeeuw gaan staan.
Of kijk je omdat je bang bent dat je er zelf tusen zal staan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik las het in het banmeldtopic (Ja, ik vind het interessant om te zien wie er geband is en waarom)
Uitslapen en mijn inzending voor de TTK-wedstrijd maken...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ga jij met koninginnedag doen, DM?
Oh sorry, dan zal ik mijn huisarts even bellen, want ik ben verkeerd verbonden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Met Bupatih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |