Welnee, ik moest er een beetje om lachen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Ha! Nu klinkt mijn post best wel belachelijk!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee, ik moest er een beetje om lachen.
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ook.Maar toch was dat niet de bedoeling.
Hoi Sven!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi, ik ben er weerhttp://www.lommersonline.com/archives/334
Ja, klinkt lekker hequote:
Sounds like big fun...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ga naar Utrecht, door de stad lopen.
Maar ze verwachten morgen regen, hagel en onweer.
Die heb ik hier gisteren al gepost, schavuit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hebben we toch even samen gelachen, dat neemt niemand ons meer af...
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.quote:
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi!
Kun je ook, zonder dat ik hoef te klikken, vertellen waar het over gaat?
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn visite keek me vreemd aan toen hij het deuntje hoorde
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat doe jij achter je computer en in TTKLPT als je visite hebt?
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad!Dat is ook iets moois!
Ik voel iets groeien tussen ons, A-E.
Evenals in mijn broek.
Volgens mij wordt het tijd voor nieuwe vrienden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, het is geen verplichting, natuurlijk.
Als het echt slecht is, kunnen we altijd nog binnen gaan zitten en ons ontzettend bezatten, he.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in je broek gepoept he?
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een meisje dat met een prei zwaait, begeleid door een supertof deuntje.
[/Svensational]
Oh, please! A-E! Doe het voor mij!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Okee dankje, dan weet ik nu zeker dat ik het niet aan ga klikken.
Iets aan dit alles doet mij enigzins vreemd aan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doet mijn visite achter zijn laptop op een paardenforum?
Jij bent ook helemaal niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, zo klinkt het voor mij nog erger.
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |