Media player sluit hem weer als ik er op klik, hij kan het niet afspelen , raarquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cafe/bb.20060516.asf
uitzending begint op 46:42
En door een 7 ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:39 schreef michaeld het volgende:
Als je de link van gister neemt http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cafe/bb.20060515.asf en je past alleen op het eind de 5 aan naar een 6 doet hij het wel. raar maar waar
Met Kolkka op de hondenslee was ook geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:33 schreef Bonobo11 het volgende:
De wegwezer met Petrovic, "Hoe ga je weg Zjelko?" "Ik ga door de heg weg Harry!" Zjelko springt de heg in
Verder was Die 2 nieuwe koeien geniaal (Hollandpromotie!!) Harry alleen, is maar zozo
Dat wisten we toch eigenlijk wel van tevoren. Harry heeft zijn tijd gehad.quote:
Eentje bij het oefenen ging er toch echt lekker inquote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef Bjoro het volgende:
vanavond was het echt weer fantastisch !
Marianne die les kreeg van Louis v Gaal om vervolgens 3 penalties te nemen op haar man Henk !
echt weer op de ouderwetse Harry methode gepresenteerd, prachtig, zelf v Gaal had het naar zijn zin !
Na driekwartier, 20.15 ongeveer, iets later.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef MaxPower het volgende:
Is dat nu in die zomeravondshow van de Tros? En zo ja: wanneer komt het ongeveer?
toen moest van Gaal echt lachen inderdaad !quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eentje bij het oefenen ging er toch echt lekker in
Leuk was het inderdaad
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch item weer
Met de kleinzoon (denk ik) van Stevens en de zoon van Kujovic die penalties namen op een grote goal. En dan een menneke van dezelfde leeftijd in de goal. Fantastisch beeld
Die van Stevens nam ze best goed zeg
Die gozer nam ze echt goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch item weer
Met de kleinzoon (denk ik) van Stevens en de zoon van Kujovic die penalties namen op een grote goal. En dan een menneke van dezelfde leeftijd in de goal. Fantastisch beeld
Die van Stevens nam ze best goed zeg
Je bent te laatquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb altijd genoten van Harry.
Harry en Stam!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |