Volgens mij waren het pas de laatste 10 minuutjes hoor. Zou wel mooi zijn iig als ze Harry elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip doen. Hoef je niet dat hele programma te kijken als je daar geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dagelijks, om 19.30 op NED2. De volgende dag wordt het dan herhaald.
Het zat dit keer halverwege het programma ongeveer.
Je bedoelt "oubollig"?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Harry is alleen een beetje oud geworden
draait nuquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:46 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Harry_Vermeegen_Dennis_Bier.mp3
Haring happen met Ronaldo, priceless hoe ronaldo met een vies gezicht toch een hap nam en vervolgens achter de haringkar vol over zijn nek gingquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hehehe, en de Numan-Slinger
Vond "de Regenjas" altijd erg grappig.. "Hengelen met Harry" met Babangida![]()
Edit: Ben benieuwd hoe z'n nieuwe programma gaat worden, ga het zeker wel een keertje kijken denk ik.
Babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hehehe, en de Numan-Slinger
Vond "de Regenjas" altijd erg grappig.. "Hengelen met Harry" met Babangida![]()
Edit: Ben benieuwd hoe z'n nieuwe programma gaat worden, ga het zeker wel een keertje kijken denk ik.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef 456 het volgende:
Harry Vermeegen? Was dat niet een typetje van Erik van Muiswinkel in Studio Spaan?
....
(voor de liefhebbers: www.koudhe.nl)
quote:Op dit moment staan er geen video- en audiofragementen online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |