ja dat is een van de leukste voetbal programma's ooit geweest en dan lekker met jaap stam gekke dingen doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:14 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
geweldig
De Regenjas
Dat heb ik in jaren gemist
Ik ben vooral benieuwd of Harry nog wat leuks of opvallends uit kuit kan krijgen. Ik word doodziek van dat politiek correcte gelul van kuit...quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:12 schreef Bjoro het volgende:
Ben alleen bang dat jongens als Maduro, Sneijder ed. de lol hier niet van inzien !
Maar wel over zijn hersenloze tumor?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:59 schreef golfer het volgende:
Oh, het was dus geen hersenbloeding, maar een hersentumor.
Ik zal dus maar geen flauwe grapjes maken over zijn hersenloze humor.![]()
was het bij Talpa geweest, had er zeker niemand naar gekekenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef FloggingMolly het volgende:
Ach, het is toch maar bij de Tros.
lijkt mij een prima omschrijvingquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoogstaand was het niet, vermakelijk wel![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:14 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
geweldig
De Regenjas
Dat heb ik in jaren gemist
Hehehe, en de Numan-Slingerquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef MIster911 het volgende:
WK 98', wanneer ronald d b een goal maakt, iedereen: Rooooooooooooooonnaaaaallld
Dat hij ging eten bij de ouders van . . .quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef vinnyb het volgende:
Vroeger heel veel naar gekeken, was altijd errug leuk, vooral met Jaap Stam en z'n goudvissen die die bewaarde tijdens het toernooi!
En bij de ouders/vriendin van bepaalde voetballers op bezoek, altijd grappig... Bijna jammer dat de items maar minuutje of 8 duren... Maar ik ga zeker kijken, mits op normale tijden uitgezonden!
Kijk, niks meer aan toe te voegen. Harry is geweldig. Niemand kon Clarence Seedorf met minder "RESPECT!" behandelen dan hij. Vermeegen is een kei in het doorprikken van al die opgeblazen "oh-oh, wat zijn wij toch belangrijk" voetbal egoo-tjes. De broodnodige komische noot tussen al die gestresste voetballertjes, ana(a)liticietjes en trainertjes!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Harry is een held!
Zelden zulke leuke interviews gezien met voetballers..
Leuk dat ie weer terug is.
Wat Abe zegtquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:02 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
WELKOM TERUG HARRY!! WE HEBBEN JE GEMIST!!!!![]()
Brazilie - Nederland. Vriendschappelijk. Met het fameuze hakballetje van Nistelkut.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:08 schreef Bauhaus het volgende:
[..]
Wat Abe zegt
HIj heeft ook eens wedstrijd van Oranje van commentaar voorzien wat ietwat uit de klauwen liep..
Nederland - Oostenrijk dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |