Volgens mij herken ik dat muziekje uit Beethoven, de film over die hond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Zapper het volgende:
Weet niemand heeeeel toevallig de naam van de muziek die te horen was bij het stukje van Vermeegen/Kuyt?
Vet is ze wel ja. Lekker live trouwens, kuijt zit nu bij voetbal insite.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef DrDentz het volgende:
check die vriendin van kuyt, vette golddigger![]()
Dat vond ik ook al vreemdquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vet is ze wel ja. Lekker live trouwens, kuijt zit nu bij voetbal insite.
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh shit, bijna vergeten! snel naar Johan zappenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk het Gala, omdat hij bij Voetbal Insite met zijn gouden schoen zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.![]()
Bij VI zit Kuijt in zijn smoking met de gouden schoen voor zich. Lijkt me dat dit live is en het gala een aantal minuten later uitgezonden is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.![]()
Welke sneer?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Prachtig moment Kuijt met zijn vader. En die sneer naar Ajax, over Tim de Cler. haha prachtig PRACHTIG je zag die Tim de Cler zwaar lachen na die opmerking.
Ik heb dan de neiging te zeggen typisch de Tros om emotie zo uit te melken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Prachtig moment Kuijt met zijn vader. En die sneer naar Ajax, over Tim de Cler. haha prachtig PRACHTIG je zag die Tim de Cler zwaar lachen na die opmerking.
Dat Ajax niet in hem geloofde. Niks voor Dirkie, hij wordt steeds brutaler, gisteren trok hij ook al zijn bek open tegen Hugo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke sneer?
Geef ik je geen ongelijk in, dessalniettemin onbetaalbaar en onvergetelijk moment voor vader en zoon.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:42 schreef maril het volgende:
Ik heb dan de neiging te zeggen typisch de Tros om emotie zo uit te melken.
TROSquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
net met Jantje smit was alleen wel walgelijke tv
Das waar, daar geef ik jou nu gelijk inquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Geef ik je geen ongelijk in, dessalniettemin onbetaalbaar en onvergetelijk moment voor vader en zoon.
Omdat deze ook vol moet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef Gelderland het volgende:
waarom is er geen gala topic, of zie ik die over 't hoofd?
Nou wat een sneer, hij zei alleen wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Ajax heeft hem weggestuurd, en terecht want de cler in zijn ajax periode was een middelmatige voetballer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat Ajax niet in hem geloofde. Niks voor Dirkie, hij wordt steeds brutaler, gisteren trok hij ook al zijn bek open tegen Hugo.
We hebben het wel over Dirk hier he, voor zijn doen, andere maatstaven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou wat een sneer, hij zei alleen wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Ajax heeft hem weggestuurd, en terecht want de cler in zijn ajax periode was een middelmatige voetballer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |