Hij heeft geloof ik nog nooit een ranking tournament gewonnen, maar haalt nu toch z'n tweede wk-finale in 3 jaar.quote:Op zondag 30 april 2006 08:40 schreef JohnDDD het volgende:
Komop Dott is zo'n matige speler...:D
Misschien wel, maar hij heeft Ronnie wel mooi even geklopt (ik was wel voor Ronnie)quote:Op zondag 30 april 2006 08:40 schreef JohnDDD het volgende:
Komop Dott is zo'n matige speler...:D
Oeps, dan wordt het een duffe week. Meen me te heugen dat het met snooker op zondag meestal laat werd en maandags dan knap duf op het werk. Nu dinsdag ook dus.quote:Op zondag 30 april 2006 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
de finale eindigt morgen he
ik ben trouwens wel een voorstander van een andere opzet van het WK
zo'n knock-out systeem is niet zo goed
ik ben voor een poule-systeem
neuh zo erg is het ook nietquote:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/4959058.stmquote:The two-times world champion also revealed why he gave away his cue at the end of the match to a member of the Crucible crowd.
"I gave it to the young lad because I'll be playing with a new one next season."
Dat is wel een understatement ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
Toch vind ik het een absoluut niet aansprekende finale
Ga dadelijk toch maar even kijken, zie nog wel hoelang en hoeveel.quote:
Gezien het late tijdstip dat ze klaar waren en de deciding frame gok ik op '85.quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef wdn het volgende:
Wat is de langste finale ooit? (qua tijd)
Ik bedoel er niets mee hoor!
Nee, echt niet!
Even aan het zoeken geslagen, en inderdaad deze wordt als langste partij over 35 frames aangegeven.quote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gezien het late tijdstip dat ze klaar waren en de deciding frame gok ik op '85.
Toch wel veel fouten van Ebdon in dit frame.quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een mooi frame dit 4e frame, een hoop snookers en kansen aan beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |