http://www.metropool.nl/programma.php?actID=513111quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:26 schreef Nouk het volgende:
Ja? Ga je doen dan?
Ja, het is wel Anathema hoor!quote:
Wel s van gehoord ja. Nou is toch leuk. Hopelijk ga je s een keer geld verdienen met die band van je.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja, het is wel Anathema hoor!
Gaat wel uitverkopen denk ik.
Spelen voor een kratje bier terwijl de eigenaar 12,50 per entree bewijs pakt, bedoel je?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:37 schreef sXe het volgende:
Wij dienen een hoger doel
Wejeejhehe PP.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Spelen voor een kratje bier terwijl de eigenaar 12,50 per entree bewijs pakt, bedoel je?
Iets zegt mij anders dat jij daar best wel aanwezig had kunnen zijn. Mits een andere console misschienquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.metropool.nl/programma.php?actID=513100
Gameboy-dance?!
!
!
Jup.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Spelen voor een kratje bier terwijl de eigenaar 12,50 per entree bewijs pakt, bedoel je?
Dat wordt hem vast niet vaak gezegd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Nouk het volgende:
Steek m d'r maar in PP.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:39 schreef sXe het volgende:
[..]
Iets zegt mij anders dat jij daar best wel aanwezig had kunnen zijn. Mits een andere console misschien
Waarom doet me dat eerder denken aan Cerror?quote:een avond vol van gameboy-electro, atari-acid, c64-techno " gameboy-drum&bass
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:40 schreef Nouk het volgende:
Steek m d'r maar in PP.
Gek he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:43 schreef Nouk het volgende:
Ik bedoelde,. 'steek die maar in je zak' als spreekwoord. Het kwam alleen niet helemaal goed over.
Ik word idd alleen op GPD-meets aangesproken als PP, en daar is me zoiets nog nooit gezegd, voor zover ik me kan herinneren.quote:
Goed punt. Helemaal uitgeluld nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik word idd alleen op GPD-meets aangesproken als PP, en daar is me zoiets nog nooit gezegd, voor zover ik me kan herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |