Jep... Ik heb alleen beloofd te gaan warken...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:52 schreef SpoilerMan het volgende:
Ahh.... toe nou!
Is toch een mooie traditie?
Dan moeten we hem ook met een zatte kop weer gaan opbellen, dan is het compleet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:54 schreef sXe het volgende:
Dat is in het geval van SW ook wel een beetje traditie eigenlijk!
Precies. Iedereen behalve BB dient gewoon te verschijnen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef SpoilerMan het volgende:
Ha, gelukkig, het GPD bestaat nog
Gaan er nog mensen naar het bevrijdingsfestival? Het wordt lekker drinkweer, dus... (Ik heb er wel zin in)
sta je wat vroeger op en kom je gewoon wat laterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep... Ik heb alleen beloofd te gaan warken...
Dus dat lukt nie meer...
Bij mij geen zatte kop alleenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Dan moeten we hem ook met een zatte kop weer gaan opbellen, dan is het compleet!![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Precies. Iedereen behalve BB dient gewoon te verschijnen!
Hm, maar ik kan eventueel ook barbecuen 's avonds. Wel een lastige keuze hoor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Precies. Iedereen behalve BB dient gewoon te verschijnen!
Het een sluit het ander toch niet per sé uit?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:02 schreef sXe het volgende:
[..]
Hm, maar ik kan eventueel ook barbecuen 's avonds. Wel een lastige keuze hoor...
Drink er nog eentje!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:34 schreef sXe het volgende:
Ook niet echt goed gaat lukken
En voor zatlappen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:08 schreef sXe het volgende:
Bier is voor mensen die de realiteit niet onder ogen durven zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |