Niezo veel.quote:
Dus je gaat geen fuck doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
iiiik moet morgen lekker werken en dan maandag naar duitsland, dinsdag uiteten met een vriend, woensdag werken en taart bakken, donderdag verjaardag vieren, vrijdag slapen, zaterdag huiswerk, zondag werken
woehoe
Ik kan ook taart bakken!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef snopprinses het volgende:
iiiik moet morgen lekker werken en dan maandag naar duitsland, dinsdag uiteten met een vriend, woensdag werken en taart bakken, donderdag verjaardag vieren, vrijdag slapen, zaterdag huiswerk, zondag werken
woehoe
volgesn mij nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Sloffie het volgende:
hier nog "schokkende" dingen gebeurt toen ik weg was?
ach ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef snopprinses het volgende:
ik ben niet afwezig geweest..ik ben er gewoon minder
me 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef B_BOY het volgende:
Ik ben er weer.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk, mooie vrouwen, in korte rokjes, en ze zijn heel geil.
nu nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef B_BOY het volgende:
ben je heel geil dan?
Dat onderste zit wel snor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
vanavond /nacht wel waarschijnlijk![]()
kweet ook niej ofk mooi ben mrja![]()
Jij wel heur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
ziet d'r wel ok uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
nu niet
eerlijkheid ten topquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe Rene, als mod vond ik je 'n lul. Maar je wordt steeds toffer.![]()
Wat een zin.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:29 schreef B_BOY het volgende:
mooi ben je geil dat komt vanzelf:P
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Blaxje het volgende:
Het is tijd voor pils!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |