Ik heb beetje zitten klungelen met die halters (ik heb geen lange stang dus gebruik 2 losse halters) alleen ik snap niet echt hoe ik een andere positie moet nemen,, ik ga he tmorgen eens proberen met handschoenen aan... klinkt debiel, maar je hebt dan wel minder druk op je hand,, directe druk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:37 schreef McGilles het volgende:
Misschien te proberen om bij het bankdrukken een andere grip te gebruiken!
Sommige mensen hebben de duim aan dezelfde kant als de rest van de vingers tov de stang, sommige aan de andere kant, misschien kan je hier iets veranderen waardoor je minder/geen last meer krijgt!
tis eigenlijk een extension, geen press (al noem ik hem meestal ook zoquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:01 schreef LedZep het volgende:
Ik had precies hetzelfde bij de french press, een tricepsoefening
Ik geloof dat 3XL van dutchbodybuilding hem daarom ook french curl noemt. Though ik heb het meestal over "skullcrusher", klinkt leukerquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:03 schreef Miguel het volgende:
[..]
tis eigenlijk een extension, geen press (al noem ik hem meestal ook zo)
French Press
[afbeelding]
ja de pijn zit echt in mijn hand,,zo ongeveer in het midden, dus precies waar de stang ligt... ik ga morgen gewoon wat oude handschoenen van zolder halen en het daarmee proberen, ik heb niet echt veel vet dus ook niet in mijn hand, dus het lijkt mij logisch dat miscshien daar het probleem ligt..quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:59 schreef Miguel het volgende:
Ik train nooit meer zonder gloves eigenlijk, m'n vriendin vind het ook fijner (zachtere handen)
maar de pijn zit dus echt in je hand, niet in je pols?
Idd, maar dat is eigenlijk weer een bepaalde variant van de barbell lying triceps extensionquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:07 schreef LedZep het volgende:
Though ik heb het meestal over "skullcrusher", klinkt leuker
Ja, te verkrijgen bij de lokale sportzaak (intersport, perry). Van die dingen die maar je halve vingers bedekken zegmaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:12 schreef Lanvin het volgende:
[..]
ja de pijn zit echt in mijn hand,,zo ongeveer in het midden, dus precies waar de stang ligt... ik ga morgen gewoon wat oude handschoenen van zolder halen en het daarmee proberen, ik heb niet echt veel vet dus ook niet in mijn hand, dus het lijkt mij logisch dat miscshien daar het probleem ligt..
maar er zijn ook speciale handschoenen voor?
Zo houd ik ook stangen vast. Zo schijnt er minder druk op je polsen te staan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:37 schreef McGilles het volgende:
Misschien te proberen om bij het bankdrukken een andere grip te gebruiken!
Sommige mensen hebben de duim aan dezelfde kant als de rest van de vingers tov de stang, sommige aan de andere kant, misschien kan je hier iets veranderen waardoor je minder/geen last meer krijgt!
Het kan wel, maar het zou wel wat moeilijker worden denk ik!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Lanvin het volgende:
ik train meestal met 2 losse halters,,, moet het dan nog met die duim kunnen?
Ik heb op site gekeken exsr of iets dergelijks waar al die oefeningen staan, en er staat ook de zgn one handed bench press, waar men dus gebruikt maakt van losse halters. Alleen dan kan dat met duim idd niet/nauwelijks.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het zou wel wat moeilijker worden denk ik!
Maar je had het over bankdrukken, en dat doe je met een stangetje
One handed bench press hoort volgens mij een beetje bij de "aparte" oefeningen, die niemand ooit doet dus. Ik zou als je last hebt van je handen gewoon eerst even met lichtere gewichten de basisoefeningen doen dan deze rare oefeningquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:26 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ik heb op site gekeken exsr of iets dergelijks waar al die oefeningen staan, en er staat ook de zgn one handed bench press, waar men dus gebruikt maakt van losse halters. Alleen dan kan dat met duim idd niet/nauwelijks.
haha, waar ik vroeger fitness deed deden ze die oefening altijd met 2 losse halters, omdat sommige mensen dat fijner vonden. En daar heb ik um dan ook van geleerd. Maar het zou kunnen dat het idd een oefening is die zelden gedaan word... Maar then again,, maakt dat het een slechte oefening...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef McGilles het volgende:
[..]
One handed bench press hoort volgens mij een beetje bij de "aparte" oefeningen, die niemand ooit doet dus. Ik zou als je last hebt van je handen gewoon eerst even met lichtere gewichten de basisoefeningen doen dan deze rare oefening
Vaak wel, niet altijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:31 schreef Lanvin het volgende:
[..]
haha, waar ik vroeger fitness deed deden ze die oefening altijd met 2 losse halters, omdat sommige mensen dat fijner vonden. En daar heb ik um dan ook van geleerd. Maar het zou kunnen dat het idd een oefening is die zelden gedaan word... Maar then again,, maakt dat het een slechte oefening...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |