Ik zal eens kijken of hij makkelijk te verzenden is, LV.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bulfinch's mythology (eng.) – boek over mythologie Voor een kusje? Een lolly? Of gewoon 5,50 verzenden? Of kan ie in een bubbeltjesenvelop?
This is the 21st century. Kusjes gaan digitaal:quote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij makkelijk te verzenden is, LV.Het is een pocket, dus heel moeilijk moet het niet zijn. En als je een kusje komt brengen dan kan je direct het boek meenemen
Trust me, vergeleken bij gekust worden door mij is het hemelsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind digitale kusjes toch niet helemaal hetzelfde
ja dat lijkt mij handig.... Je komt vast binnenkort wel weer in Groningen, en anders waren er eind mei geloof ik nog plannen om te gaan wandelen...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meebrengen naar een meeting? Meebrengen naar Groningen wanneer ik daar weer ben? (gisteren nog, verdorie)
Komt goed, help me herinnerenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:13 schreef teigan het volgende:
ja dat lijkt mij handig.... Je komt vast binnenkort wel weer in Groningen, en anders waren er eind mei geloof ik nog plannen om te gaan wandelen...
Veel dubbelquote:
Mwah, dat ligt aan de kusserquote:Op donderdag 27 april 2006 21:12 schreef dwerg het volgende:
Twee uur rijden voor een kus vind ik ook weer wat overdreven eigenlijk.
Als het mag.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal? Die laatste, deel 9 is een hardcover trouwens, de rest pockets
Drenthe? Drenthe? Mag ik daar zomaar heen zonder visum, vaccinaties en zo? Dat is toch ergens in de rimboe?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in HoogeveenDat ligt in Drenthe. En Drenthe ligt in de drie noordelijke provincies. Boven de rivieren
Stuur je adres anders maar even naar mijn email (fokmail werkt prima).
Ja hoor, ik wil je er ook wel één sturen andersquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik anders op jouw kosten een bubbeltjesenvelop aanschaffen?
Morgen is het Koninginnedag, lieverd. Dan komt er geen post. En ik kan op zijn vroegst maandag versturen, dus als je een b.e. koopt, maak ik die centjes wel over, zodra je verstuurd hebt. Dan weet je ook de verzendkosten, kan het allemaal in 1 keerquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan ook, dan is die er morgen, kost 39 cent neem ik aan. (de postzegel dus)
Hoi! Ik heb eeb b.e. gevonden in een laquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Morgen is het Koninginnedag, lieverd. Dan komt er geen post. En ik kan op zijn vroegst maandag versturen, dus als je een b.e. koopt, maak ik die centjes wel over, zodra je verstuurd hebt. Dan weet je ook de verzendkosten, kan het allemaal in 1 keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |