Ik zal toch nog maar 15 jaar oud zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:51 schreef Candera het volgende:
20 jaar in een grot geleefd beste TS?
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef Salsagirl het volgende:
Mja nergens geen last van hoor,mensen spreken me nog steeds aan en argwanend kijken ze me ook niet aan en dat ze dat bij sommige personen wel doen,kan ik me wel iets bij voor stellen
Dus niets mis mee met de nederlanders
Als je 15 bent, dan kan ik me niet voorstellen dat je anders gewend bent... Dit speelt al meerdere jaren. Ben het wel met je eens dat het soms storend is.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zal toch nog maar 15 jaar oud zijn.
Ik erger me hier toch echt al een tijdje aan.
Ik dus wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:56 schreef Candera het volgende:
[..]
Als je 15 bent, dan kan ik me niet voorstellen dat je anders gewend bent... Dit speelt al meerdere jaren. Ben het wel met je eens dat het soms storend is.
Misschien lette je er minder op toen je 12 was? Of misschien had je toen nog een guitige kop.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik dus wel.
Misschien kan het ook een stukje 'beschermend' opvoeding wat iedereen wel meekrijgt, maar ik merk echt wel verschil tussen nu en 3 jaar geleden.
...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Misschien lette je er minder op toen je 12 was? Of misschien had je toen nog een guitige kop.
Als kind kom je toch 'minder echt' in aanraking met de echte wereld. Je kijkt anders tegen dingen aan en op het moment dat dat verandert, kan dat wel even tegenvallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik dus wel.
Misschien kan het ook een stukje 'beschermend' opvoeding wat iedereen wel meekrijgt, maar ik merk echt wel verschil tussen nu en 3 jaar geleden.
Huilliequote:
Zo jij bent grappig.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef Stopcontact het volgende:
TS is heel lelijk, daarom reageert iedereen zo.
ik zou de reacties hier niet zo serieus nemen, het is hier sport om pubers te bashen.quote:
Welke schoolquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik had vroeger iemand op school die jij was
Ik heb niet gezegt dat hij nooit niet naar de klote is geweest.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:37 schreef Metal_Mart het volgende:
In welke ghetto woon jij?
En dan nog iets: wanneer was de Nederlandse maatschappij volgens jou nog niet 'naar de klote' en was iedereen uiterst vriendelijk voor elkaar?
Ik speel gitaarquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Jongen jongen, ben je 15 jaar en maak je je nu al druk om de maatschappij. Ik heb een vaag vermoeden dat TS een toekomstig politicus met extreem linkse ideeen gaat worden.. Weet niet waarom maar dat vermoeden kwam ineens bij me op.
Ga een hobbie zoeken!
Ga liedjes schrijven en zing over de neergang van de samenleving! Goed idee? Dacht het wel!quote:
wie heeft het hier nou over niet druk maken?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
[..]
Ga liedjes schrijven en zing over de neergang van de samenleving! Goed idee? Dacht het wel!
Voor de rest moet je je niet druk maken en lekker je eigen ding doen, jij wil fluitend over straat; dan doe je dat toch! Fuck de rest! Maar ga niet irritant naast iemand staan fluiten terwijl je ziet dat diegene zich eraan ergert. Enough is enough, damn it!
Qua uiterlijk past hij welquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Jongen jongen, ben je 15 jaar en maak je je nu al druk om de maatschappij. Ik heb een vaag vermoeden dat TS een toekomstig politicus met extreem linkse ideeen gaat worden.. Weet niet waarom maar dat vermoeden kwam ineens bij me op.
Ga een hobbie zoeken!
Sorry, maar ik zal maar weer moeten verklaren dat de laatste zin met een sarcastische ondertoon op het scherm werd geknald.. It's very cold when you're alone up there.......quote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
wie heeft het hier nou over niet druk maken?![]()
\quote:Op donderdag 27 april 2006 15:59 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Misschien lette je er minder op toen je 12 was? Of misschien had je toen nog een guitige kop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |