Vraagsteller begintquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet hoe de rest van het terrein er uit ziet. maar ik denk dat daar toch ook nog wel wat mogelijkheden in zijn.
Ik ben trouwens zelf benieuwd naar wat voor iedereen andere hebben, en wat voor apparatuur en/of accesoires jullie meenemen.
kunnen jullie daar iets meer over vertellen?
OK. Dat klinkt als mooi spul voor binnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga op reis en neem mee:
1 camera van het merk Sony
1 verlengkabel van 10 meter
1 verlengkabel van 5 meter
Studiolampjes? (zijn maar kleintjes hoor)
geen plannen aan deze kant, wil alleen wel graag wat foto's van Muukje maken en voor de rest had ik plannen om foto's van Kleintje te maken maar dat gaat niet door.
Waar ik die foto's van Muukje maak, maakt me niet zoveel uit.
Iddquote:Ik vind het alleen wel erg jammer dat er maar een paar modellen hier actief meeposten en de rest eigenlijk niet (van de non-foksters is dat begrijpelijk)
pssssssst...Kleintje komt nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen concrete plannen met de loc als in combinatie met modellen. Ik zie wel hoe het gaat, die loc schiet ik sowieso wel een paar keer. Misschien kan ik Kleintje wel delen met vliegvrager als dat mag
Ben ook van plan redelijk veel binnen te werken btw, maar vind het geen punt om me flexibel op te stellen alsof ik veel keuze heb met zo'n grote groepquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK. Dat klinkt als mooi spul voor binnen
oh ja die is druk met die paardenkutquote:
Ik weet niet of dat te regelen is. Ik zal het vanavond eens in de groep gooien. Er moet toch nog even gebeld worden om wat te verifieren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef RubberDuckey het volgende:
P, is het anders niet te regelen dat er voor de rest van de tijd een diesellocje staat ipv een stoomloc? Diesel is trouwens veel stoerder ook
Aangezien het rijtuig ook weer terug gerangeerd moet worden waarschijnlijk, kan die er dan net zo goed al ruim van te voren voor gezet worden... En ze hebben zo`n liev Köfje staan
Of Simpelveld in de zomerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
er is altijd beekbergen nog van de zomer....
Nationale Dieseldagenquote:
Die snoepjes zijn bij mij niet veilig !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef Falanx het volgende:
C: gewoon een goed humeur. en bananen schuim snoepjes (kan niet garanderen dat die simpelveld halen overigens)
A: de meeste heb ik wel al eens gemeet, en die zijn gezelligquote:Stiekem hoopt mark:
A: dat er een hoop gezellige mensen komen(zal toch wel)
B: dat er misschien nog een overal ofzo geleend kan worden van iemand (ben ik uiteraard voorzichtig mee)
C: misschien ook nog een petje ofzo. ookal weet ik dat dit me waarschijnlijk niet staat.
D: dat er een hoop fotografen zijn die leuke ideeen hebben met dit alles
Of Haaksbergenquote:
Jammer, zal ik ff dan een echte dieselloc proberen te regelenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste nieuws:
diesellokjes zijn niet beschikbaar. Die zijn vermoedelijk allemaal in gebruik. Wat we nog wel hebben weten te regelen is toegang tot het seinhuis.
Regel jij dat eens even jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:13 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Jammer, zal ik ff dan een echte dieselloc proberen te regelen![]()
Zo`n mooie zoals in m`n avatar
![]()
Doe dan meteen een ACTS Class 66 ("Klaas")quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:13 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Jammer, zal ik ff dan een echte dieselloc proberen te regelen![]()
Zo`n mooie zoals in m`n avatar
![]()
Het is binnenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:36 schreef _evenstar_ het volgende:
grmbll...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |