abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37487014
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet hoe de rest van het terrein er uit ziet. maar ik denk dat daar toch ook nog wel wat mogelijkheden in zijn.

Ik ben trouwens zelf benieuwd naar wat voor iedereen andere hebben, en wat voor apparatuur en/of accesoires jullie meenemen.
kunnen jullie daar iets meer over vertellen?
Vraagsteller begint
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:36:42 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37487154
grmbll...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:37:07 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37487163
Ik ga op reis en neem mee:
1 camera van het merk Sony
1 verlengkabel van 10 meter
1 verlengkabel van 5 meter

Studiolampjes? (zijn maar kleintjes hoor )

geen plannen aan deze kant, wil alleen wel graag wat foto's van Muukje maken en voor de rest had ik plannen om foto's van Kleintje te maken maar dat gaat niet door.
Waar ik die foto's van Muukje maak, maakt me niet zoveel uit. Ik vind het alleen wel erg jammer dat er maar een paar modellen hier actief meeposten en de rest eigenlijk niet (van de non-foksters is dat begrijpelijk) BloodyLotte wil ik ook nog wel even op de korrel nemen, en die mooie vriendin van Muukje (van die foto die ze ergens heeft gepost in dit topic)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:43:50 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37487328
Ik heb geen concrete plannen met de loc als in combinatie met modellen. Ik zie wel hoe het gaat, die loc schiet ik sowieso wel een paar keer. Misschien kan ik Kleintje wel delen met vliegvrager als dat mag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_37487365
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga op reis en neem mee:
1 camera van het merk Sony
1 verlengkabel van 10 meter
1 verlengkabel van 5 meter

Studiolampjes? (zijn maar kleintjes hoor )

geen plannen aan deze kant, wil alleen wel graag wat foto's van Muukje maken en voor de rest had ik plannen om foto's van Kleintje te maken maar dat gaat niet door.
Waar ik die foto's van Muukje maak, maakt me niet zoveel uit.
OK. Dat klinkt als mooi spul voor binnen
quote:
Ik vind het alleen wel erg jammer dat er maar een paar modellen hier actief meeposten en de rest eigenlijk niet (van de non-foksters is dat begrijpelijk)
Idd Ik ben wel benieuwd of de modellen zelf nog ideeen hadden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:45:26 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37487372
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen concrete plannen met de loc als in combinatie met modellen. Ik zie wel hoe het gaat, die loc schiet ik sowieso wel een paar keer. Misschien kan ik Kleintje wel delen met vliegvrager als dat mag
pssssssst...Kleintje komt niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37487553
Mijn antwoorden op alle gestelde vragen:

@Mukie: Ik werk wat dat betreft ongeveer hetzelfde als Puckzzz
@P: Nee, geen plannen met de loc
@Xil: dat zie je zaterdag wel
@Fles: Ik heb geen plannen met Kleintje en bovendien komt ze niet. Maar als je Chanty bedoelt, schiet gerust een stukje mee tenzij zij dat een probleem vindt, daar ga ik natuurlijk niet over
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37487603
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

OK. Dat klinkt als mooi spul voor binnen
Ben ook van plan redelijk veel binnen te werken btw, maar vind het geen punt om me flexibel op te stellen alsof ik veel keuze heb met zo'n grote groep
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:11:36 #184
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_37488010
P, is het anders niet te regelen dat er voor de rest van de tijd een diesellocje staat ipv een stoomloc? Diesel is trouwens veel stoerder ook
Aangezien het rijtuig ook weer terug gerangeerd moet worden waarschijnlijk, kan die er dan net zo goed al ruim van te voren voor gezet worden... En ze hebben zo`n liev Köfje staan
  FOK!fotograaf dinsdag 2 mei 2006 @ 16:13:42 #185
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37488054
Wat is er binnen dan te doen? Wat voor binnen lokatie is het?
Ik beken dat ik niet alles heb mee gelezen hier.

Ik neem iig mijn camera, lenzen etc mee. en wat te flitsen/reflecteren. Ideeen heb ik niet. Die komen ter plekke wel denk ik.
Krijg nu wel wat ideeetjes. MAar daarvoor moet ik de locatie/de trein ff afwachten hoe dat er uit ziet.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 2 mei 2006 @ 16:15:23 #186
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37488086
Owhja, ik weet nog niet precies welke modellen ik wil gebruiken. Daar zal ik nog wel even naar kijken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:18:31 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37488169
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

pssssssst...Kleintje komt niet
oh ja die is druk met die paardenkut

Nou ja ik kijk wel Is die railbus er nou ook?
pi_37488307
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef RubberDuckey het volgende:
P, is het anders niet te regelen dat er voor de rest van de tijd een diesellocje staat ipv een stoomloc? Diesel is trouwens veel stoerder ook
Aangezien het rijtuig ook weer terug gerangeerd moet worden waarschijnlijk, kan die er dan net zo goed al ruim van te voren voor gezet worden... En ze hebben zo`n liev Köfje staan
Ik weet niet of dat te regelen is. Ik zal het vanavond eens in de groep gooien. Er moet toch nog even gebeld worden om wat te verifieren.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:34:12 #189
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37488524
ik zie wel wie er is en wat ik kan doen. adapt and improve. assimilate. resistance is futile. Ik zie wel welke modellen ik ga schieten. Ik neem iig 1 objectief mee voor een arme student om te lenen. En ik neem wat fotografie gerelateerde zooi mee. Die Loc wil ik wel ff modelloos schieten daarom, maar da's binnen 5 minuten gebeurd denk ik, en niet per se nodig, er is altijd beekbergen nog van de zomer....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:39:36 #190
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37488644
ok. Mark gaat naar simpelveld en neemt mee...

A: een overhemd/bretels
B: een bruine ribbelbroek en ook nog maar een hemd.
dit alles mag vies worden alleen die broek als het kan liever niet (ideeen laat maar horen )
C: gewoon een goed humeur. en bananen schuim snoepjes (kan niet garanderen dat die simpelveld halen overigens)

Stiekem hoopt mark:

A: dat er een hoop gezellige mensen komen (zal toch wel)
B: dat er misschien nog een overal ofzo geleend kan worden van iemand (ben ik uiteraard voorzichtig mee)
C: misschien ook nog een petje ofzo. ookal weet ik dat dit me waarschijnlijk niet staat.
D: dat er een hoop fotografen zijn die leuke ideeen hebben met dit alles
pi_37488712
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
er is altijd beekbergen nog van de zomer....
Of Simpelveld in de zomer
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:48:36 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37488854
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nationale Dieseldagen Daar wil ik zeker wel bij zijn
  FOK!fotograaf dinsdag 2 mei 2006 @ 16:51:08 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37488914
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef Falanx het volgende:

C: gewoon een goed humeur. en bananen schuim snoepjes (kan niet garanderen dat die simpelveld halen overigens)
Die snoepjes zijn bij mij niet veilig !
quote:
Stiekem hoopt mark:

A: dat er een hoop gezellige mensen komen (zal toch wel)
B: dat er misschien nog een overal ofzo geleend kan worden van iemand (ben ik uiteraard voorzichtig mee)
C: misschien ook nog een petje ofzo. ookal weet ik dat dit me waarschijnlijk niet staat.
D: dat er een hoop fotografen zijn die leuke ideeen hebben met dit alles
A: de meeste heb ik wel al eens gemeet, en die zijn gezellig De andere ook twijfel ik niet aan
B: Mijn ervaring is, is dat dat best mogelijk is.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:57:26 #194
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_37489061
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Of Haaksbergen
Of Haaksbergen, Beekbergen en Simpelveld

Dit jaar schijnt er op Dieren-Apeldoorn, Dieren-Zutphen en Zutphen - Apeldoorn een groot iets georganiseerd te worden door een jubilerende club, diesel, stoom en elec op 1 dag met elk een eigen baanvak. Ik heb zoiets vorig jaar opgevangen in Beekbergen, maar heb er verder nog niets over gelezen.
pi_37489090
Laatste nieuws:

diesellokjes zijn niet beschikbaar. Die zijn vermoedelijk allemaal in gebruik. Wat we nog wel hebben weten te regelen is toegang tot het seinhuis.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:13:41 #196
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_37489463
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste nieuws:

diesellokjes zijn niet beschikbaar. Die zijn vermoedelijk allemaal in gebruik. Wat we nog wel hebben weten te regelen is toegang tot het seinhuis.
Jammer, zal ik ff dan een echte dieselloc proberen te regelen Zo`n mooie zoals in m`n avatar
Dat seinhuis is wel mooi zeg Leuk object
pi_37491264
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:13 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Jammer, zal ik ff dan een echte dieselloc proberen te regelen Zo`n mooie zoals in m`n avatar
Regel jij dat eens even ja
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:44:09 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37491342
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:13 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Doe dan meteen een ACTS Class 66 ("Klaas")

Seinhuis gaan we zeker wat mee doen lijkt me
pi_37491630
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:36 schreef _evenstar_ het volgende:
grmbll...
Het is binnen Ik zou nog van drie mensen geld binnen moeten krijgen
pi_37494141
Mensen, de mail met detail-info is rondgestuurd. Als je iets denkt te missen, laat het dan even weten Ook als je geen mail hebt ontvangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')