Mooi....probleem opgelostquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, da's voor mij ook wel genoeg
Ideeen zijn goed, zolang ze betrekking hebben op foto'squote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar verdulleme, was nog een idee aant uittypen
lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordtquote:
Je moet crew ook opvoedenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordt
Ik denk dat die wel geregeld kunnen worden via Ynske. Die heeft direct toegang tot de website, en kan ze aan de "stomers" laten zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
Checkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
Helaasquote:
Rangeerwerkzaamheden. En loodsen mogen we niet inquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ook niet stiekem in een loods of zo? Er zou treinverkeer zijn zei je?
Dat wordt een leuke foto-seriequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil een railbus of ik ga over het spoor lopen
ik vindt het goed hoor... ben je per auto of per trein?quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...dat ligt idd dichtbij9 minuten volgens de routeplanner
Vind je het erg als ik ff meega
autoquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:19 schreef Muk het volgende:
[..]
ik vindt het goed hoor... ben je per auto of per trein?
Geel hesje en veiligheidsschoenen lenen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil een railbus of ik ga over het spoor lopen
ik ben ook met de auto.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef Muk het volgende:
[..]
ik ben ook met de auto.
ik heb net m'n ouwe heer gesproken, en hij heeft me gewezen op een stukje verderop een blijkbaar mooi kapelletje midden in een weiland, en een monument, ook midden in de natuur, waar zaterdag licht verlepte kransen op liggen... kan leuk zijn voor stilleven...
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke foto-serieEerst een boze Flash, dan een Flash die op het perron verrukt staat te kijken naar het spoor. Vervolgens een Flash die een sprongetje neemt, een Flash die in het spoor staat, een aantal ZLSM-ers die achter Flash aan rennen, een Flash die gedragen wordt, een flash die van het terrein gegooid wordt
Ga je model staan dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik aantrek morgen!![]()
Toffie is bang dat ie een vlekje op zijn shirt krijgt..quote:
Ik begin vrij hard te twijfelen over een korte broekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:19 schreef Xilantof het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik aantrek morgen!![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
NeeDat niet.
Maar ik herinner me nog een eerste modelmeet (bijna 2 jaar terug in Flevoland). En toen was niet al te best weer voorspeld. Iedereen was dus best warm gekleed. Nouja, je raadt het al. Het werd bloedheet met een strakblauwe lucht
Hopelijk is het nu niet omgekeerd![]()
zal wel niet gezien we nu ver land inwaarts zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |