quote:Op donderdag 25 mei 2006 07:32 schreef maartena het volgende:
[..]Smilies verneuken de spoiler als nog, want jouw voorkeur was duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gave laatste show! Vorig jaar was het toch helemaal niet zo? Optreden van Chris met Live was erg goed, die van Kat met Meat Loaf ook erg gaaf. Kevin op het podium was erg cool, Garet met de cowboys uiteraard ook. Meest fantastische was met die nep-Clay en dat ie de echte zag. Ik lag helemaal dubbel. Verder heeft BBurt Bacharach dan ook veel goede platen gemaakt zeg, was een leuke medley.
Chris, Buckey, Katharine, Lisa en Taylor zijn de mensen waarvan ik benieuwd ben naar het album.
[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 25-05-2006 16:25:33 ]
Ik wist de uitslag al hoor maar er waren mensen die het wilden vermijdenquote:
Dus. De final 2 vrijdag 9pm ET op CNN, da's dus (even tellen...) zaterdagochtend om 3 uur. Ik ga m'n recordertje laten draaien!quote:Larry King Live:
Your chance to talk with new American Idol bliep and runner-up bliep! Idol host Ryan Seacrest chats with the top two in their first live prime-time interview after the big finale! The last two idols standing, plus Randy Jackson. Tune in Friday at 9 p.m. ET.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Smilies verneuken de spoiler als nog, want jouw voorkeur was duidelijk
Behalve Dionne zelfquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef Funkytrip het volgende:
Goeie resultshow! Jammer dat het budget in NL wat lager ligt. Al die beroemdheden en medleys. Nu zijn medleys voor de Amerikanen natuurlijk wat makkelijker om dat *alle* finalisten goed kunnen zingen. In NL zijn er altijd maar een paar.
Laatste medley met Dionne Warwick was echt goed. Kweenie of dat live gezongen was, maar ze zongen allemaal perfect in tune
Mandisa uiteraard weer superb
Ze moeten eerst maar allemaal een contract zien te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Chris, Buckey, Katharine, Lisa en Taylor zijn de mensen waarvan ik benieuwd ben naar het album.
Mensen als Prince en Mary J Blige gaven dit jaar voor het eerst toestemming om hun nummers te laten doen (in dit geval allebei specifiek omdat Paris ze ging doen).quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef woutf het volgende:
Dat haar van Clayen de reactie van zijn kloon
Echt een hele hoop celebs btw, had van sommige niet verwacht dat ze mee zouden doen met een programma als dit.
Maar qua stem was ie zeker bij Burt erg te pruimenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ergerde me gruwelijk aan die kop van Ace hoor.
Jajaja, dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toch opvallend dat als anderen liedjes voor hun kiezen mensen als Ace, Melissa en zelfs Kevin + Kelly goed uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |