abonnement Unibet Coolblue
pi_37342060
Ik vind het triest wanneer mensen een politieke discussie voeren, en dan alleen maar in termen van links en rechts kunnen denken, zonder nuanceringen.

Ik vind het triest wanneer mensen op iemand afknappen omdat ze op hun 30e nog thuis wonen, puur omdat ze vinden dat ze het daar goed hebben, en ook goed met hun ouders overweg kunnen.

Ik vind het triest wanneer mensen zeuren dat je zo enorm veel leert van een of meerdere vaste relaties. Uberhaupt relaties, for that matter.

Ik vind het triest wanneer mensen met hun moraliserende vingertje wijzen naar mensen die vreemdgaan, om vervolgens duizend-en-een excuses gaan verzinnen wanneer ze zelf hun lusten niet in bedwang kunnen houden.

Ik vind het triest wanneer mensen neerkijken op anderen die een lagere opleiding hebben genoten, zonder er uberhaupt bij stil te staan dat diegene er misschien wel heel veel voor heeft moeten doen.

Ik vind het triest wanneer mensen met hele waslijsten aan eisen komen, waaraan hun (toekomstige) partner moet voldoen.

Ik vind het triest wanneer mensen die 2 of meer keren per dag douchen lopen te zeiken over milieukwesties.

En zo zijn er nog wel een aantal dingen die ik triest vind. Vind jij ook iets triest? Post het hier!
pi_37342088
Ik vind het triest als mensen van alles triest vinden zonder te vertellen waarom...
Keep the stupid sentence please
pi_37342118
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Ik vind het triest als mensen van alles triest vinden zonder te vertellen waarom...
Djeez wat triest...
pi_37342197
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef dawg het volgende:
Ik vind het triest wanneer mensen een politieke discussie voeren, en dan alleen maar in termen van links en rechts kunnen denken, zonder nuanceringen.

Ik vind het triest wanneer mensen op iemand afknappen omdat ze op hun 30e nog thuis wonen, puur omdat ze vinden dat ze het daar goed hebben, en ook goed met hun ouders overweg kunnen.

Ik vind het triest wanneer mensen zeuren dat je zo enorm veel leert van een of meerdere vaste relaties. Uberhaupt relaties, for that matter.

Ik vind het triest wanneer mensen met hun moraliserende vingertje wijzen naar mensen die vreemdgaan, om vervolgens duizend-en-een excuses gaan verzinnen wanneer ze zelf hun lusten niet in bedwang kunnen houden.

Ik vind het triest wanneer mensen neerkijken op anderen die een lagere opleiding hebben genoten, zonder er uberhaupt bij stil te staan dat diegene er misschien wel heel veel voor heeft moeten doen.

Ik vind het triest wanneer mensen met hele waslijsten aan eisen komen, waaraan hun (toekomstige) partner moet voldoen.

Ik vind het triest wanneer mensen die 2 of meer keren per dag douchen lopen te zeiken over milieukwesties.

En zo zijn er nog wel een aantal dingen die ik triest vind. Vind jij ook iets triest? Post het hier!
Met andere woorden... Ben je 30+, woon je nog thuis, heb je nog nooit een relatie gehad ondanks het feit dat je hele lage eisen hebt. Je hebt je MBO-diploma met de hakken over de sloot gehaald, douched nooit. Én je weet niet wat je moet stemmen !

Dát vind ik nou triest.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:11:49 #5
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_37342208
Opsomtopic.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_37342313
er zijn te veel dingen te triest om op te noemen
Aap uit de mouw
pi_37342330
Ik vind het triest wanneer een TS een topic opent in R&P om zich te verontschuldigen over het feit dat hij met zijn lage opleiding nog steeds thuis woont op zijn dertigste, geen partner en, for that matter, een relatie kan vinden en niet tegen die kritiek kan. Ik vind het nog triester wanneer dezelfde TS wel commentaar heeft op alles wat niet in zijn straatje past en anderen als triest afschildert...

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37342391
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:08 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Djeez wat triest...
Niet dan?
Keep the stupid sentence please
pi_37342421
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vind het triest wanneer een TS een topic opent in R&P om zich te verontschuldigen over het feit dat hij met zijn lage opleiding nog steeds thuis woont op zijn dertigste, geen partner en, for that matter, een relatie kan vinden en niet tegen die kritiek kan. Ik vind het nog triester wanneer dezelfde TS wel commentaar heeft op alles wat niet in zijn straatje past en anderen als triest afschildert...

.
pi_37342461
duidelijk topic, dat wel
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_37342464
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vind het triest wanneer een TS een topic opent in R&P om zich te verontschuldigen over het feit dat hij met zijn lage opleiding nog steeds thuis woont op zijn dertigste, geen partner en, for that matter, een relatie kan vinden en niet tegen die kritiek kan. Ik vind het nog triester wanneer dezelfde TS wel commentaar heeft op alles wat niet in zijn straatje past en anderen als triest afschildert...

Van een ex-mod had ik wel verwacht dat je het topic zou lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat iemand je al voor was met deze 'inzichtelijke' reactie.
pi_37342586
Dus jij vind mensen triest omdat ze anderen triest vinden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37342610
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vind het triest wanneer een TS een topic opent in R&P om zich te verontschuldigen over het feit dat hij met zijn lage opleiding nog steeds thuis woont op zijn dertigste, geen partner en, for that matter, een relatie kan vinden en niet tegen die kritiek kan. Ik vind het nog triester wanneer dezelfde TS wel commentaar heeft op alles wat niet in zijn straatje past en anderen als triest afschildert...

GMTA
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37342614
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef dawg het volgende:

[..]

Van een ex-mod had ik wel verwacht dat je het topic zou lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat iemand je al voor was met deze 'inzichtelijke' reactie.
Ik werk ondertussen, dus het snelle typen zit er niet altijd even in. Maar waarom vind je mensen triest die op zijn minst vragen stellen over je situatie?

En waarom woon je niet op je zelf?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37342616
ik vind het triest dat ik over een half uur bij de kapper moet zijn, ik dat niet ga halen, en ik dat niet even via een telefoontje laat weten!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:25:32 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37342669
Wat is je doel met dit topic? Bevestiging krijgen? Afgeven op anderen? Elaborate please...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37342676
ik vind topics over wat je triest vind triest.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37342746
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
ik vind topics over wat je triest vindT triest.
Dat is ook triest.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37342783
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik werk ondertussen, dus het snelle typen zit er niet altijd even in. Maar waarom vind je mensen triest die op zijn minst vragen stellen over je situatie?

En waarom woon je niet op je zelf?
Dit gaat niet over mezelf. Het gaat niet eens over wat ik triest vind en wat niet.
Je vragen over mijn situatie zijn dus ook totaal niet relevant.
pi_37342820
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:29 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit gaat niet over mezelf. Het gaat niet eens over wat ik triest vind en wat niet.
Je vragen over mijn situatie zijn dus ook totaal niet relevant.
Waarom dit trieste topic dan?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 27 april 2006 @ 13:30:33 #21
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_37342834
Kansloze reactie = weg.

[ Bericht 82% gewijzigd door Copycat op 27-04-2006 14:49:40 ]
Ik heb al een boek.
pi_37342901
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 27-04-2006 14:50:03 ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_37342923
Reactie op reactie op edit (of zoiets).

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 27-04-2006 14:50:31 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37342928
Maar klopt het of niet dat al deze dingen op jou van toepassing zijn??

Dat is wel relevant / interressant.. op zich...
Keep the stupid sentence please
pi_37342978
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Maar klopt het of niet dat al deze dingen op jou van toepassing zijn??

Dat is wel relevant / interressant.. op zich...
Je zoekt gewoon een reden om hem te bashen
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')