dat verklaardquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Stroomuitval in de wijk rond het stadion, dus geen licht
Lijkt me vrij logisch. We hebben smalle selectie, en nu we bovenaan staan, zal er zeker geinvesteerd worden door sponsors. Weet vrij zeker dat er enkele spelers bijkomen tijdens de winterstop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
MVV test El Idrissi
Komt er versterking?
Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Afunados het volgende:
Thiebaut Limburgs voetballer van het jaar
Die DDL journalist kon zijn frustraties anders niet verbergenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.
Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
Alweer gestaakt, ze stonden met 1-0 voor.
Maar nu moet het helemaal worden overgespeeld (dus is het weer 0-0)
Dit is toch gewoon schandalig, het was een uitwedstrijd. Dus de schuld ligt bij Telstar en MVV wordt er voor gestraft
De scheids geeft wel dat advies.quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..
Ja, vandaar dat alle media dit berichten. Maar die scheidsrechter heeft uiteindelijk natuurlijk weinig te zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De scheids geeft wel dat advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |