quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hou het gewoon bij 1voor wyccie.., want anders wordt m'n
jaloers...
Je bent toch niet homofoob hè?quote:
Nee, jij krijgt een vriendelijke hand toegestokenquote:
Nee, maar het geeft zo'n raar beeld he, als AR mannen kusjes gaat geven... wat moet zijnquote:
Hoi DaMart.quote:
Dan steek ik mijn vriendelijke hand toe!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt een vriendelijke hand toegestoken
Hoi AR!quote:
Zijn lief komt uit Brazilië. In die landen daar is het toch niet zo raar voor mannen om elkaar te kussen als begroeting?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft zo'n raar beeld he, als AR mannen kusjes gaat geven... wat moet zijndaar wel niet van denken!
AR heeft ook al een leuk topic gepost? Waar?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
Leuk topic AR!
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik niet weet wat daar de gewoontes zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn lief komt uit Brazilië. In die landen daar is het toch niet zo raar voor mannen om elkaar te kussen als begroeting?
90% van de mannen daar zijn enorme macho's... ik denk niet dat ze elkaar graag kussen...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn lief komt uit Brazilië. In die landen daar is het toch niet zo raar voor mannen om elkaar te kussen als begroeting?
Wat heb ik gedaan??quote:Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef LXIV het volgende:
Leuk topic AR!
Oh, dan zullen het wel alleen de maffioso zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
90% van de mannen daar zijn enorme macho's... ik denk niet dat ze elkaar graag kussen...
Maargoed, eerlijk gezegd heb ik daar ook niet zo op gelet
Ieder willekeurig lap grond is toch geschikt voor een BBQ???quote:Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doet me goed AR.
Is je tuin al BBQ-klaar?
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
AR heeft ook al een leuk topic gepost? Waar?
Als je slim bent, maak je er een klus-BBQ van.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ieder willekeurig lap grond is toch geschikt voor een BBQ???
Je moet niet van die hoge eisen gaan stellen hoor
Ik wilde al bijna roepen "Discriminatie!'quote:Op woensdag 26 april 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
de aanblik van koud goudblond, ontblote bovenlijven
Want iedereen moet op alle mogelijke rassen vallen?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna roepen "Discriminatie!'
Ik dacht dat ze het in het algemeen bedoelde. Maar dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Want iedereen moet op alle mogelijke rassen vallen?
Ik zag het! Ik vreesde al dat dat het zoveelste potentieel leuke topic van mij in ONZ zou zijn waar niemand aan meedeed... maar ik sta niet meer alleen in die topic nu!quote:
Des nachts wel dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik wens jullie een goede avond. Ik ben echt kapot(Nou, okee lichtelijk overdreven, maar gisteren is het al laat geworden. En ik wil overdag geen fouten maken.)
![]()
Oh, dan wacht ik toch nog even afquote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog één koekje doen, en dan ga ik ook naar bed.
Mensen vinden altijd iets om naar uit te kijken, en als het dan eenmaal zo ver is,quote:Op woensdag 26 april 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind vooral het idee barbecue heel fijn. De verzengende hitte, de aanblik van koud goudblond, ontblote bovenlijven en uit de hand lopen vuurtjes. In het echt valt het natuurlijk altijd tegen: het vlees druipt van het vet of is zwartgeblakerd, de mannen hebben bierpensen, en ik lust helemaal geen bier dus wat moet ik ermee, en oh wat is het fucking heet boven die barbecue.
Persoonlijk verwacht ik altijd dat het énorm kut wordt. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Je moet gewoon helemaal niets van het leven verwachten. Dan valt het ook niet tegen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |