abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 april 2006 @ 12:43:16 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37341357
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef CherryLips het volgende:
zo, ik ruik weer naar wc-eend

Ik ga straks voor het eerst met Happy onder de douche

Klinkt best fout eigenlijk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37341515
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga straks voor het eerst met Happy onder de douche

Klinkt best fout eigenlijk
de urine-zeep
(maar hij ruikt wel heel lekker )
Tap tap tap
  donderdag 27 april 2006 @ 12:50:30 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37341566
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

de urine-zeep
(maar hij ruikt wel heel lekker )
Hij ligt hier naast me en ik zit er al de hele tijd aan te snuffelen .

Kán bijna niet tegenvallen onder de douche. Hopelijk is het niet zo'n wegsmeltzeepje...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_37342333
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hij ligt hier naast me en ik zit er al de hele tijd aan te snuffelen .

Kán bijna niet tegenvallen onder de douche. Hopelijk is het niet zo'n wegsmeltzeepje...
nee valt volgens mij wel mee, hij is iig niet zo zacht zoals Miranda, Snowcake of HIWTK.
Tap tap tap
  donderdag 27 april 2006 @ 14:11:11 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37344123
Nou, ik kom net onder de douche vandaan

Het is idd urinezeep Maar hij ruikt wel lekker zeg . Hij had van mij alleen íets meer mogen blijven hangen op de huid... maar goed.

Heerlijk zeepje
pi_37345357
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Trinity: Je zou Buffy kunnen proberen:
[..]

Of als je ook fris als een toiletblokje wilt ruiken, Sandstone:
[..]
Sandstone heb ik al, maar daar krijg ik zo'n plakkerige huid van, en dat vind ik niet echt lekker. Overigens vind ik de citroengeur wèl lekker (ik hou van frisse/fruitige geurtjes). Dus zodra die op is, wilde ik maybe wel een bodybutter gebruiken, volgens mij zijn die wat meer geschikt voor de douche. Waar ruikt Buffy dan naar?
Nog bedankt voor alle tips .
  donderdag 27 april 2006 @ 14:55:49 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37345462
Ik weet niet waar Buffy naar ruikt, heb 'm nooit gehad .

Je zou Lemslip kunnen proberen als je van frisse geurtjes houdt. Is niet echt scrubberig, wel fris!
pi_37347315
Is de happy er al? Want zo ja, dan ga ik er nu ff heen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_37347358
quote:
Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef Avani het volgende:
Is de happy er al? Want zo ja, dan ga ik er nu ff heen.
Ik lees al dat die er nog niet is. Never mind.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_37348082
quote:
Beste Mirjam,

Dank voor je emailtje.
Wat vervelend dat je Angels on Bare Skin al wat ouder is! Dat is natuurlijk inderdaad niet de bedoeling.
We raden je aan terug te gaan naar het filiaal en het probleem daar voor te leggen. Je krijgt dan natuurlijk een nieuw potje met verse Angels on Bare Skin mee.

Onze excuses voor het ongemak!

We hopen dat je ondanks deze vervelende ervaring, blijft genieten van onze producten.

Met vriendelijke groet,

Lush NL
Geen nieuwe dus met de post, opzich wel te begrijpen want dan zouden er nog eens verzendkosten boven op komen voor ze. Wel jammer, want Amsterdam is me toch iets te ver om nog eens heen te gaan voor 1 bakje AOBS..
  donderdag 27 april 2006 @ 16:28:47 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37348523
Oe, ik heb nu hetzelfde met een flesje Daddy-O, hij ruikt niet goed, en is houdbaar tot 13 juni... Waardeloos voor iets wat 7 euro zoveel per 100 ml kost. Ik ga er dus toch maar een mailtje aan wagen. Ik had manlief nl met een lijstje naar de Lush gestuurd (Hij moest in Den Bosch zijn) en die heeft het de dames daar laten pakken.
Ik woon bepaald niet in de buurt van Den Bosch, dus zelf terug gaan is idd geen optie.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37352403
Gelukkig hebben jullie geen B never showergel die houdbaar is tot November 2005. 2-0-0-5!!!

Whoeiii, ik ga iig over 5 minuten in bad met The Comforter. Ik heb d'r zin an!
Go hard or go home
pi_37353913
Ik had de lush nog gemaild dat langsgaan niet zo makkelijk ging en om nog wel even te bedanken voor de snelle reactie enzo. Krijg ik nu een mailtje terug dat ze dan natuurlijk een nieuwe zullen opsturen
  donderdag 27 april 2006 @ 19:34:22 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37354682
Ik vond het al vreemd, naar wat ik zo gelezen heb, sturen ze eigenlijk altijd een nieuwe als je klachten hebt. Fijn voor je!

Ik moet eerlijk zeggen dat het eerste keer is dat ik zoiets bij de hand heb, maar mijn Daddy-O ruikt echt naar dooie viooltjes . En laten we eerlijk wezen, Lush is niet goedkoop, dan is het toch niet zo gek dat je ook verse spullen wilt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37354896
Ik heb mijn Engelandbestelling! En dankzij . Noekje . (omdat ze zo eigenwijs is en het me niet zelf laat oplossen weer eens ! ) krijgen we ook weer nieuwe flesjes Bnever, want deze op de foto waren inderdaad geldig tot november 2005 !! En ik vind Hapy soap lief! Straks gebruiken onder de douche.

Whatever I want.
pi_37355004
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:34 schreef Leah het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het eerste keer is dat ik zoiets bij de hand heb, maar mijn Daddy-O ruikt echt naar dooie viooltjes .
Dat is wel raar, want hij is nog geldig tot 13 juni? Dan hoort ie dus nog steeds goed genoeg te zijn. Sowieso zijn de meeste producten nog altijd wat langer houdbaar dan de datum; shampoo, douchegels.
Whatever I want.
pi_37355223
Je spullen zien er leuk uit Peri! En Happy heeft echt een leuk kleurtje zit er trouwens nou ook nog roze aan of lijkt dat maar zo ?
pi_37355449
Het is aan de bovenkant inderdaad rood. Echt zo schattig. Ik was bang dat het gewoon lelijk oranje zou zijn, als op de UK site staat (waar ik even niet op kan komen weer) .
Whatever I want.
pi_37356034
Nu maar hopen dat hij onder de douche net zo leuk is als ie er uit ziet

Ik heb nu trouwens h'suan wen hua in mijn haar zitten en ik vind dat echt zo lekker ruiken! Ik snap niet hoe er mensen kunnen zijn die dat vies vinden
pi_37356533
Mijn Engelandbestellijstje wordt ws.:

I love Juicy 500g
Veganese 500g
Tramp 500g
Buffy the Backside Slayer 200g x 2
Big Blue BB
Turbo Bubble BBS x 2
Blue Skies BBS
Helping Hands 45g
Dream Cream 250g
The Sicilian x 2
Summer Blues x 2
Softy x 2
Ocean Salt 250g (mss. x 2)
Happy 200 g?
Fever

mss. Mirror Mirror neck cream, Silky Underwear, Happy Pill, Alkmaar, Two Timing Tart, evt. andere nieuwe producten
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef CherryLips het volgende:
tramp ruikt naar natte hond
Sanity is (not) statistical
pi_37356651
Hoe was the comforter Noekje?

Dat is een lekker lijstje Maeghan!
pi_37356829
hey ik wil Brazened Honey Masker online bestellen, maar hoe wordt dat vers verpakt? Want dat moet toch koel blijven?
Ps. iemand goede/ slechte ervaringen met dit masker? (ik ga het toch bestellen hoor!)
The secret of getting ahead is getting started
pi_37357001
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef Anitra het volgende:
Hoe was the comforter Noekje?
Zoet, zoeter, zoetst. Echt, mijn nagels sprongen zowat van mijn tenen ipv het glazuur van mijn tanden. Het ruikt naar Cassis. Hij schijnt te ruiken naar you snap the whip. Hij schuimt enorm en het schuim is ook heerlijk zacht. Het water wordt echt mooi roze.
Echt voor de zoete Lushliefhebbers. Ik ben toch meer van de Cristmas Kisses, Hollywood, Aura Suavis maar het was wel leuk.
Je hebt ook niet veel nodig want hij is echt enorm, zo groot als de Blue skies and fluffy white clouds.
Go hard or go home
pi_37357150
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mijn Engelandbestelling! En dankzij . Noekje . (omdat ze zo eigenwijs is en het me niet zelf laat oplossen weer eens ! ) krijgen we ook weer nieuwe flesjes Bnever, want deze op de foto waren inderdaad geldig tot november 2005 !! En ik vind Hapy soap lief! Straks gebruiken onder de douche.

[afbeelding]
Weer??? Ik voel het echt als mijn verantwoording, die grouporder dus dat moet goed geregeld worden. Ik ben ook al moeder he, dan krijg je toch last van gevoelens. Heel vervelend, dat altijd maar voelen.
Go hard or go home
pi_37357172
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Leah het volgende:
Oe, ik heb nu hetzelfde met een flesje Daddy-O, hij ruikt niet goed, en is houdbaar tot 13 juni... Waardeloos voor iets wat 7 euro zoveel per 100 ml kost. Ik ga er dus toch maar een mailtje aan wagen. Ik had manlief nl met een lijstje naar de Lush gestuurd (Hij moest in Den Bosch zijn) en die heeft het de dames daar laten pakken.
Ik woon bepaald niet in de buurt van Den Bosch, dus zelf terug gaan is idd geen optie.
Dat is wel raar. Ik heb nog nooit gehoord van de vloeibare dingen dat ze niet goed meer waren na de houdbaarheidsdatum, laat staan ruim ervoor. De houdbaarheid vind ik niet echt schrikbarend kort eigenlijk, maar het kan dat er een slechte batch bij zit. Sommige producten wisselen sowieso heel erg vind ik. The Olive Branch heeft iedere keer een andere kleur, staat al in het krantje. De dikte van de douchegels is iedere keer wisselend. Met de dagcremes is het ook altijd maar afwachten. Mijn eerste Imperialis was goed, gewoon cremig en roze. De tweede meurde, was perzikkleurig en leek wel luchtige vla (die van alvast duizend keer luchtig geklopt), en de derde is waterig, ruikt niet heel lekker en werkt ook niet zo supergoed als de eerste. Ik weet het niet hoor, ik denk dat ik toch maar terug overstap op Nivea Allday Aqua en Garnier reinigingsgel, zeker sinds Herbalism eruit is.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')