Of als je ook fris als een toiletblokje wilt ruiken, Sandstone:quote:Af en toe een blik in de spiegel op ons achterwerk, kan zorgen voor weken van stress en ongenoegen. Perfecte billen zijn helaas voor weinige weggelegd. Een grote stap in de goede richting is een stevige scrub met onze Buffy Bar. Masseer goed in op je natte billen en dijen en spoel af. Kom maar op met dat bikinibroekje! Je hoeft natuurlijk niet naar het strand, maar je billen zijn in ieder geval klaar voor publieke vertoning.
quote:We vinden de zandobsessie van onze Braziliaanse klanten erg interessant. Ze werken er hard aan om hun huid heel zacht en soepel te houden, vooral omdat hun huid vaak te zien. Daarom vragen ze ons altijd om producten daarvoor. Ro, die het enig vindt om naar Brazilië te gaan en Lush winkels te bezoeken, te dansen tijdens de Carnaval en uit te gaan met onze stralende Braziliaanse collega's, ontdekte hun 'zandobsessie' * en vroeg vervolgens naar Lush zandproducten. Sandstone is onze nieuwe zandzeep. Het ruikt fantastisch; stimulerende, citroenachtige litsea cubeba met ontgiftende korianderolie werken briljant samen! Gebruik het zeepgedeelte om je lichaam mee te wassen en het zandgedeelte voor je hielen en de onderkant van je voeten, ellebogen, knieën en billen als deze echt een serieuze scrubbeurt nodig hebben...(*Ze zitten op het strand en wrijven zand met zonnebrandolie over hun heupen en billen om ze zacht te houden).
sandstone is geen toiletluchtjequote:Op donderdag 27 april 2006 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Trinity: Je zou Buffy kunnen proberen:
[..]
Of als je ook fris als een toiletblokje wilt ruiken, Sandstone:
[..]
Welquote:Op donderdag 27 april 2006 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
sandstone is geen toiletluchtje![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel
Alle citrusluchtjes van de Lush (Happy Hippy, Sandstone, Bohemian) hebben dat WC-Eend effect.
Je moet ook geen citrus in het toilet doen maar lekkere zee en bos luchtjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel
Alle citrusluchtjes van de Lush (Happy Hippy, Sandstone, Bohemian) hebben dat WC-Eend effect.
Wat een lief aanbod!quote:Op donderdag 27 april 2006 06:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaai, als er dingen zijn die je erg graag wilt proberen, moet je even een gilletje geven hier! Misschien heb ik 't wel en kan ik (een) proefje(s) maken.
Ik hoor het welquote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat een lief aanbod!Ik zal het in m'n achterhoofd houden.......
![]()
NEEEE! De zeep ook al?!?!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cinnamongirl: De hele Gingerlijn gaat eruit, dus misschien moet je je bon besteden aan 25 euro aan Gingerzeep.
http://www.lush.nl/?page=aktie1quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
NEEEE! De zeep ook al?!?!
Ik moest al haast janken toen de Ginger lotion eruit ging![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef MissFrodo het volgende:
Gaai, dit aanbod krijg je van mij ook, ik moet toch binnenkort je pakket opsturen en dan kan er best wat proefspul bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |