ze zijn er wel hoor, soms..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me bij de Kane bash topics altijd af waar al die duizenden Kane fans zijnZijn de Kane fans gewoon ondervertegenwoordigd op Fok of durven ze hier hun gezicht niet te laten zien?
Ik was fan, maar ben dat al heel lang niet meer omdat ik niet zo hou van de Dinand show die iedere keer weer wordt opgevoerd. Ik werd er strontziek van! Blijft de muziek niet onaardig (kwestie van smaak hey mensenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me bij de Kane bash topics altijd af waar al die duizenden Kane fans zijnZijn de Kane fans gewoon ondervertegenwoordigd op Fok of durven ze hier hun gezicht niet te laten zien?
10 ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hoeveelste bandlid is dit die opstapt?
Doe niet zo dom johquote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
Ja want Kane en indie zijn inderdaad behoorlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, Kane is niet anders tot wat jij luistert.
quote:ADIOS AMIGO!
Dinand Woesthoff | SHAVENHAVEN - 23-02-2007
...en dus gaat Martijn z'n eigen andere weg... en 't is allemaal oke... zoveel mooie dingen gedaan met die kickass drummer...
We wish him all the best!
Van 2001 naar 2007...
...'t is begin 2001 denk ik. Martijn komt de studio in Delft binnen, een paar weken voordat we de opnames beginnen van onze 2e plaat 'So glad you made it'. Gast gaat zitten en begint te spelen, neemt de hele boel op sleeptouw en we zijn weg....
Nu is het een tijd later. Na 'So glad you made it' kwamen nog vele albums, liveopnames, gigs, videos, reizen, you name it, we did it.
Wat zijn de dingen die nu zo even binnenschieten? ehm...oke... Alles zelf uit de vrachtwagen halen en in no time live staan te spelen met de Duitse gigs... in 20 minuten Ahoy uitverkopen en 'm dan moeten zetten. En zetten!... de zinderdende stilte van acoustische gigs in 2003. In een doodstille zaal namen we de beste livegig op tot nu toe..... de 'All I can do' video....75 meter de hoogte in is best hoog voor een drummer met hoogtevrees ha, ha.... en natuurlijk die laatste grote gig op het Malieveld, waar we de nacht ervoor, diep in de nacht naar visuals keken en zagen dat het goed was.
Zo kan ik nog wel even door gaan. Maar dat doe ik niet. Het is nu een tijd verder en we hebben zoveel gave dingen gedaan..veel heftige dingen ook, zeker niet alleen een partytrip...maar wow... 'tis oke man! De vibe is goed tussen ons. En dus kijk ik nu heel even terug. Ik kijk vooral vooruit. Martijn gaat verder met z'n ding doen. Wij gaan verder ons ding doen. Het is goed. Het is wat het is.
Sprak je net Martijn, maar ik weet dat je dit nog wel zult lezen. 't Is geheel wederzijds man. Heel veel plezier en geluk.
En voor de rest.... 'the show must go on... and it will'.... d'r gebeuren op dit moment veel goede dingen. En weet je wat ook heel erg waar is?
'It's only rock 'n roll.....but i like it!'
Adios,
D.
Indie heeft niets meer te maken met indie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja want Kane en indie zijn inderdaad behoorlijk hetzelfde![]()
En waarom kun je Kane dan vergelijken met indie?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Indie heeft niets meer te maken met indie.
Overigens stond boven aan het topic reclame voor het nieuwe Di-rect album..
Alsof hij in één brief al zijn typetjes uit probeert, waardoor je een bizarre mix krijgt van een Grateful Dead-hippie vast in een LSD-trip, een bejaarde rocker, een huisvader die tegen zijn midlifecrisis aan zit te schurken en nu wanhopig het hippe jargon van zijn zoon probeert na te wauwelen, en zijn favoriet: de 'moeilijke' Hagenees, die toevallig een keer een woordenboek heeft open geslagen en nu met woorden als 'zinderdende' komt.quote:
Amenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alsof hij in één brief al zijn typetjes uit probeert, waardoor je een bizarre mix krijgt van een Grateful Dead-hippie vast in een LSD-trip, een bejaarde rocker, een huisvader die tegen zijn midlifecrisis aan zit te schurken en nu wanhopig het hippe jargon van zijn zoon probeert na te wauwelen, en zijn favoriet: de 'moeilijke' Hagenees, die toevallig een keer een woordenboek heeft open geslagen en nu met woorden als 'zinderdende' komt.
En hij heeft het zelf niet eens door, zo diep zit hij met zijn kop in zijn eigen fantasiewereldje, zonder op te merken dat het mísschien een beetje vreemd is als je muzikanten per dozijn 'muzikaal vooruit willen'.
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen gigs, , een livegig, Duitse gigs, acoustic gigs en de grote gig op het Malieveld?quote:
Een gig is een optreden. Dan hoef je verder geen uitleg lijkt me...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen gigs, Duitse gigs, acoustic gigs, een livegig en de grote gig op het Malieveld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |