Nou, de p en de w zitten redelijk ver uit mekaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:05 schreef giscard het volgende:
pc of wc
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik herken het wel. was dan wel geen toetsenboard maar de wasmand...
En je hebt geen kat?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef LostFormat het volgende:
Ik kan geen andere oorzaak bedenken voor het ietwat stinkende vocht wat zich in en rond m'n toetsenbord bevond vanochtend. Had al een tijdje m'n pc niet aangezet en er ook niet naast of achter gezeten met drinken dus ik ben bang dat ik 's nachts de weg naar de wc kwijt was.
Volgens TS ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Mirel het volgende:
misschien is het wel urine!
Het was toch echt niet zo'n substantie.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:56 schreef yosander het volgende:
Heb je je niet gewoon zitten aftrekken op je pr0n filmpjes?
Dat blijkt welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, de p en de w zitten redelijk ver uit mekaarTS kan dus niet mikken.
Jij was het?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef teknomist het volgende:
Voortaan je deur op slot zetten.
Ik heb er weken niet meer achter gezeten omdat m'n internet afgesloten is en ik er niks anders op te doen heb.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens mij heb jij een best grote nerd dan, als je dag en nacht er achter zit en het niet meer weet.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb er weken niet meer achter gezeten omdat m'n internet afgesloten is en ik er niks anders op te doen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |