Ik zou voor geen goud een economische studie volgen, nevah!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Candera het volgende:
Mocht je een economische studie gaan volgen, kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs!
Ik héb Informatica, geschiedenis en m&o als keuzevak, ik doe N&T - ik had ipv m&o bio1 moeten kiezen dan had ik ook een examen minder gehad.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Had je maar informatica moeten kiezen, ik heb nu 1 examen minder dan de rest van de klas
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Had je maar informatica moeten kiezen, ik heb nu 1 examen minder dan de rest van de klas
Das een stukje taart man.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef thomzor het volgende:
Ik ga nu weer lekker het efficientieresultaat berekenen, ofzo.
Tabee
Idd, hoef je zelfs bijna niets te kunnen voor dat baggervak!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Daar ben je inmiddels toch hopelijk wel klaar mee, he?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef thomzor het volgende:
Ik ga nu weer lekker het efficientieresultaat berekenen, ofzo.
Tabee
Huh deze zin riep mijn Economie Leraar altijd op het Dudok Collega in Hilversum...Dhr. Poelgeest heette hijquote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Candera het volgende:
Mocht je een economische studie gaan volgen, kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs!
Dat betekent dat je goed voorbereid aan iets kan beginnen, ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Huh deze zin riep mijn Economie Leraar altijd op het Dudok Collega in Hilversum...Dhr. Poelgeest heette hij![]()
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:36 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Idd, hoef je zelfs bijna niets te kunnen voor dat baggervak!
Ik wens je succes alvast, voor als je examen moet doenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.
Je mag google + je boek gebruiken bij proefwerken![]()
Waar zit jij op school?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.
Je mag google + je boek gebruiken bij proefwerken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |