gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engelsquote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: vul het woord spelen in.
'Speel je' en 'Je speelt' Je zult het nooit meer fout doen![]()
Overigens geloof ik heus wel dat BB bekwaam is in zijn vak, maar toch is het een kleine moeite om je promotieonderzoek foutloos op te stellen. (inhoudelijk foutloos lijkt me ook een goed idee natuurlijk)
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engels
nee maar ik welquote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?
Gelul. Ik heb schriftelijk niet echt een talenknobbel en ik moet echt wel eens nadenken of ik ergens een d of een dt moet plaatsen. Rekenen en wis/meetkunde daarentegen gaat me erg goed af.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef Verbal het volgende:
Taal is het voertuig van de geest. En zo is het.
En volgens mij worden mensen die fouten maken niet per se automatische uitgehoond. Mensen die echter de zeldzaam stupide taalmisdaden begaan die hier op Fok! aan de orde van de minuut lijken te zijn, kunnen niet hard genoeg worden aangepakt.
En over je vraag m.b.t. wiskunde. Ik kan mij niet voorstellen dat de koeien die dit soort fouten maken wel wiskundige uitblinkers zouden zijn.
V.
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
dat laatste woordjequote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.
Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
Somewhere down the road, heb je de afslag der venijn gemist.
Probeer het nog eens,
rukker
Mensen de grond in praten zonder enige vorm van ironie is niet zozeer belachelijk, maar vooral treurig. Dat neemt echter niet weg dat taal wel degelijk een reflectie is van iemands denkvermogen. Wie niet helder denkt, zal niet helder kunnen formuleren, en wie niet helder formuleert, zal niet helder kunnen denken.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef cheqy het volgende:
Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier. Degene die dat flikken schat ik juist erg laag in. Want wie zijn zij dan wel om een ander hardhandig de les te leren en hun zelf verheven te voelen boven een ander omdat zij toevallig de Nederlandse taal schriftelijk beter beheersen, als dat de graadmeter moet vormen van wie beter is vind ik dat wel erg triest.
Oei, ik voel een battle opkomenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.
Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
Somewhere down the road, heb je de afslag der venijn gemist.
Probeer het nog eens,
rukker
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
Face it: wat je nu doet, is gewoonweg een verkapte vorm van "boehoe, nu raak je wel een gevoelige snaar".quote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Anders heb je weinig aan je taal der liefde (quote:Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
in je Fotoboek staat dat je bijna 30 bent. Echter, als ik je posthistory zo nalees, heb je het eerder het niveau van een 15/16 jarige puber.quote:Probeer het nog eens,
rukker
Geef dan antwoordquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
Verbaal kan ik prima uit de voeten maar ik heb het over het schriftelijke gedeelte. Ik geef toe dat ik Nederlands schrijven best lastig vind maar dat wil niet zeggen dat ik niet helder kan denken, integendeel.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mensen de grond in praten zonder enige vorm van ironie is niet zozeer belachelijk, maar vooral treurig. Dat neemt echter niet weg dat taal wel degelijk een reflectie is van iemands denkvermogen. Wie niet helder denkt, zal niet helder kunnen formuleren, en wie niet helder formuleert, zal niet helder kunnen denken.
Als je had kunnen lezen, had je wellicht begrepen dat het mij niet gaat om mensen die nog wel eens na moeten denken over een d of een t. Alleen al het concept van er überhaupt over nadenken vind ik lovenswaardig.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Gelul. Ik heb schriftelijk niet echt een talenknobbel en ik moet echt wel eens nadenken of ik ergens een d of een dt moet plaatsen. Rekenen en wis/meetkunde daarentegen gaat me erg goed af.
Mensen die taalfouten maken hoeven wat mij betreft niet automatisch afgezeken te worden. Nogmaals, het gaat mij om de druiloren die stam+d toepassen. Die te belabberd zijn om een normale Nederlandse volzin te typen, zo ze al bij machte zijn om dat sowieso te doen. Josti's die niet alleen geen enkele schaamte kennen over het feit dat ze van willekeurig wat ze typen hooguit 50% correct uit hun toetsenbord weten te persen, maar een bepaalde misplaatste Geuzentrots menen te kunnen ontlenen aan hun functioneel analfabetisme.quote:Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier.
Ik ben het met Verbal eens, het gaat voornamelijk om die lui die een lap tekst typen zonder dat je daar een touw aan vast kunt knopenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Verbaal kan ik prima uit de voeten maar ik heb het over het schriftelijke gedeelte. Ik geef toe dat ik Nederlands schrijven best lastig vind maar dat wil niet zeggen dat ik niet helder kan denken, integendeel.
Ik vind bijvvoorbeeld, niet weten wanneer je een woord met d of dt schrijft niks te maken hebben met helder denken. Het gaat hier gewoon om een kennis/wetenschap wat je maar niet in je hoofd krijgt. De ene heeft het met de Nederlandse taal de ander heeft het met rekenen.
Mijn vrouw werkt voor een manager van een stadsdeel in een gemeente. Die man heeft op kantoor van een grote puinhoop één strakke organisatie gemaakt met een door hem uitgestippeld beleid.
Maar het grappige is wel dat als hij een brief verzend dat mijn vrouw het eerst moet controleren op spelfouten enzo omdat zijn Nederlands op papier niet zo denderend is.
Dus zeg het maar.
Neequote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?
Welke basis regels ?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben het met Verbal eens, het gaat voornamelijk om die lui die een lap tekst typen zonder dat je daar een touw aan vast kunt knopenGeen structuur, geen logische opbouw, geen interpunctie, taal, grammatica- en stijlfouten door elkaar
![]()
Nu staat er in jouw verhaal ook een aantal fouten, maar dat vind ik net wat minder storend dan wat ik hierboven aanhaal.
Overigens ben ik toch van mening (nee niet dat Carthago vernietigd moet worden) dat je de dt regel als academicus vlekkeloos dient te beheersen. Densoods denk je er maar over na.
Ik ben ook dramatisch slecht in wiskunde, maar de basisregels beheers ik toch echt wel. Dan kun je nog zo'n enorme Alpha zijn, sommige dingen behoor je gewoon te kunnen.
1 != 2quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Welles.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=uithonen&meta=
Wat een hoop kleinzieligheidquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef Verbal het volgende:
Nogmaals, het gaat mij om de druiloren die stam+d toepassen. Die te belabberd zijn om een normale Nederlandse volzin te typen, zo ze al bij machte zijn om dat sowieso te doen.
(....)
Die mogen wat mij betreft niet alleen, die MOETEN keihard onder de grond geschoffeld worden. Tot ze het leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |