abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 20:31:47 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37322862
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ezelsbruggetje: vul het woord spelen in.
'Speel je' en 'Je speelt' Je zult het nooit meer fout doen
Overigens geloof ik heus wel dat BB bekwaam is in zijn vak, maar toch is het een kleine moeite om je promotieonderzoek foutloos op te stellen. (inhoudelijk foutloos lijkt me ook een goed idee natuurlijk )
gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engels
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 26 april 2006 @ 22:06:32 #77
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37326718
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engels
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_37328045
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:

[..]

nee maar ik wel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:45:29 #79
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_37328480
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef Verbal het volgende:
Taal is het voertuig van de geest. En zo is het.

En volgens mij worden mensen die fouten maken niet per se automatische uitgehoond. Mensen die echter de zeldzaam stupide taalmisdaden begaan die hier op Fok! aan de orde van de minuut lijken te zijn, kunnen niet hard genoeg worden aangepakt.

En over je vraag m.b.t. wiskunde. Ik kan mij niet voorstellen dat de koeien die dit soort fouten maken wel wiskundige uitblinkers zouden zijn.

V.
Gelul. Ik heb schriftelijk niet echt een talenknobbel en ik moet echt wel eens nadenken of ik ergens een d of een dt moet plaatsen. Rekenen en wis/meetkunde daarentegen gaat me erg goed af.
Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier. Degene die dat flikken schat ik juist erg laag in. Want wie zijn zij dan wel om een ander hardhandig de les te leren en hun zelf verheven te voelen boven een ander omdat zij toevallig de Nederlandse taal schriftelijk beter beheersen, als dat de graadmeter moet vormen van wie beter is vind ik dat wel erg triest.
Arrogantie en zelfoverschatting in welke vorm dan ook vind ik veel kwalijker
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_37328556
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik spreek de taal de l'amourrrrrrrrrr
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
pi_37328608
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 26 april 2006 @ 22:58:56 #82
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37329069
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.

Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
Somewhere down the road, heb je de afslag der venijn gemist.

Probeer het nog eens,

rukker
pi_37329162
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.

Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.

Probeer het nog eens,

rukker
dat laatste woordje
pi_37329187
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef cheqy het volgende:

Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier. Degene die dat flikken schat ik juist erg laag in. Want wie zijn zij dan wel om een ander hardhandig de les te leren en hun zelf verheven te voelen boven een ander omdat zij toevallig de Nederlandse taal schriftelijk beter beheersen, als dat de graadmeter moet vormen van wie beter is vind ik dat wel erg triest.
Mensen de grond in praten zonder enige vorm van ironie is niet zozeer belachelijk, maar vooral treurig. Dat neemt echter niet weg dat taal wel degelijk een reflectie is van iemands denkvermogen. Wie niet helder denkt, zal niet helder kunnen formuleren, en wie niet helder formuleert, zal niet helder kunnen denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_37329213
Alleen kneuzen maken taalfouten
pi_37329258
quote:

[..]

Probeer het nog eens,

rukker
Oei, ik voel een battle opkomen
  woensdag 26 april 2006 @ 23:06:40 #87
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_37329373
ik doe veel moeite mijn superieure intelligentie te verhullen middels gebrekkige interpunctie en dergelijk overbodig spul ik heb pythagoras het kunstje nog geleerd
bloemen, daar hou ik van!
  woensdag 26 april 2006 @ 23:10:36 #88
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37329504
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
daar rekende ik ook op
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37330069
quote:

[..]

Face it: wat je nu doet, is gewoonweg een verkapte vorm van "boehoe, nu raak je wel een gevoelige snaar".
Als verweer zeg je vervolgens dat ik je in de verkeerde context plaatst, en dat ik je alleen mag flamen op punten waar je dan weer sterk staat, zoals hoe vaak je genomen bent. .

Meid, men gaat je heus niet alleen flamen op punten die je uitkomt. Begrijp dat nou eens. ...
quote:
Anders heb je weinig aan je taal der liefde ( ), zolang je Ware Jacob je niet eens kan volgen vanwege je hilarische taalpatronen en constructies. Hoe dom ben je dan.
quote:
Probeer het nog eens,

rukker
in je Fotoboek staat dat je bijna 30 bent. Echter, als ik je posthistory zo nalees, heb je het eerder het niveau van een 15/16 jarige puber.

Dus probeer het nog eens, met je ontwikkeling welteverstaan .
  woensdag 26 april 2006 @ 23:27:58 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37330133
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
Geef dan antwoord
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 26 april 2006 @ 23:28:51 #91
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_37330173
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mensen de grond in praten zonder enige vorm van ironie is niet zozeer belachelijk, maar vooral treurig. Dat neemt echter niet weg dat taal wel degelijk een reflectie is van iemands denkvermogen. Wie niet helder denkt, zal niet helder kunnen formuleren, en wie niet helder formuleert, zal niet helder kunnen denken.
Verbaal kan ik prima uit de voeten maar ik heb het over het schriftelijke gedeelte. Ik geef toe dat ik Nederlands schrijven best lastig vind maar dat wil niet zeggen dat ik niet helder kan denken, integendeel.
Ik vind bijvvoorbeeld, niet weten wanneer je een woord met d of dt schrijft niks te maken hebben met helder denken. Het gaat hier gewoon om een kennis/wetenschap wat je maar niet in je hoofd krijgt. De ene heeft het met de Nederlandse taal de ander heeft het met rekenen.

Mijn vrouw werkt voor een manager van een stadsdeel in een gemeente. Die man heeft op kantoor van een grote puinhoop één strakke organisatie gemaakt met een door hem uitgestippeld beleid.
Maar het grappige is wel dat als hij een brief verzend dat mijn vrouw het eerst moet controleren op spelfouten enzo omdat zijn Nederlands op papier niet zo denderend is.
Dus zeg het maar.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  donderdag 27 april 2006 @ 00:09:21 #92
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37331447
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef cheqy het volgende:

[..]

Gelul. Ik heb schriftelijk niet echt een talenknobbel en ik moet echt wel eens nadenken of ik ergens een d of een dt moet plaatsen. Rekenen en wis/meetkunde daarentegen gaat me erg goed af.
Als je had kunnen lezen, had je wellicht begrepen dat het mij niet gaat om mensen die nog wel eens na moeten denken over een d of een t. Alleen al het concept van er überhaupt over nadenken vind ik lovenswaardig.
quote:
Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier.
Mensen die taalfouten maken hoeven wat mij betreft niet automatisch afgezeken te worden. Nogmaals, het gaat mij om de druiloren die stam+d toepassen. Die te belabberd zijn om een normale Nederlandse volzin te typen, zo ze al bij machte zijn om dat sowieso te doen. Josti's die niet alleen geen enkele schaamte kennen over het feit dat ze van willekeurig wat ze typen hooguit 50% correct uit hun toetsenbord weten te persen, maar een bepaalde misplaatste Geuzentrots menen te kunnen ontlenen aan hun functioneel analfabetisme.

Die mogen wat mij betreft niet alleen, die MOETEN keihard onder de grond geschoffeld worden. Tot ze het leren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37331974
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef cheqy het volgende:

[..]

Verbaal kan ik prima uit de voeten maar ik heb het over het schriftelijke gedeelte. Ik geef toe dat ik Nederlands schrijven best lastig vind maar dat wil niet zeggen dat ik niet helder kan denken, integendeel.
Ik vind bijvvoorbeeld, niet weten wanneer je een woord met d of dt schrijft niks te maken hebben met helder denken. Het gaat hier gewoon om een kennis/wetenschap wat je maar niet in je hoofd krijgt. De ene heeft het met de Nederlandse taal de ander heeft het met rekenen.

Mijn vrouw werkt voor een manager van een stadsdeel in een gemeente. Die man heeft op kantoor van een grote puinhoop één strakke organisatie gemaakt met een door hem uitgestippeld beleid.
Maar het grappige is wel dat als hij een brief verzend dat mijn vrouw het eerst moet controleren op spelfouten enzo omdat zijn Nederlands op papier niet zo denderend is.
Dus zeg het maar.
Ik ben het met Verbal eens, het gaat voornamelijk om die lui die een lap tekst typen zonder dat je daar een touw aan vast kunt knopen Geen structuur, geen logische opbouw, geen interpunctie, taal, grammatica- en stijlfouten door elkaar
Nu staat er in jouw verhaal ook een aantal fouten, maar dat vind ik net wat minder storend dan wat ik hierboven aanhaal.
Overigens ben ik toch van mening (nee niet dat Carthago vernietigd moet worden ) dat je de dt regel als academicus vlekkeloos dient te beheersen. Densoods denk je er maar over na.
Ik ben ook dramatisch slecht in wiskunde, maar de basisregels beheers ik toch echt wel. Dan kun je nog zo'n enorme Alpha zijn, sommige dingen behoor je gewoon te kunnen.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 00:31:25 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37332111
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee maar mijn werkomgevingen zijn altijd engels geweest en mn laatste 2 jaar studie ook. En wetenschappelijke dingen in het nederlands zeggen is vaak lastig. En dan krijg je gewoon van die vernederlandste engelse woorden.

Een collega hier (een amerikaanse dus) die redelijk nederlands kan zegt ook altijd wetenschappelijk nederlands is zo makkelijk als je de voegwoordjes weet is het genoeg de rest is gewoon engels
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 00:34:14 #95
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_37332180
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik ben het met Verbal eens, het gaat voornamelijk om die lui die een lap tekst typen zonder dat je daar een touw aan vast kunt knopen Geen structuur, geen logische opbouw, geen interpunctie, taal, grammatica- en stijlfouten door elkaar
Nu staat er in jouw verhaal ook een aantal fouten, maar dat vind ik net wat minder storend dan wat ik hierboven aanhaal.
Overigens ben ik toch van mening (nee niet dat Carthago vernietigd moet worden ) dat je de dt regel als academicus vlekkeloos dient te beheersen. Densoods denk je er maar over na.
Ik ben ook dramatisch slecht in wiskunde, maar de basisregels beheers ik toch echt wel. Dan kun je nog zo'n enorme Alpha zijn, sommige dingen behoor je gewoon te kunnen.
Welke basis regels ?
pi_37332623
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Thisbe het volgende:
Het woord 'uithonen' bestaat niet
Welles.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=uithonen&meta=
The waves you made will always be
pi_37332669
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Welke basis regels ?
1 != 2
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_37332719
quote:
Hahahaha Touche! Wel in een iets andere betekenis, maar vooruit!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_37332761
stel dat iemand snel typt
slim is
zoals ik bv
van alles wat is en weet!
wat maakt dan het toch uit als je jezelf kunt zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 27 april 2006 @ 01:08:46 #100
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_37332866
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef Verbal het volgende:

Nogmaals, het gaat mij om de druiloren die stam+d toepassen. Die te belabberd zijn om een normale Nederlandse volzin te typen, zo ze al bij machte zijn om dat sowieso te doen.
(....)
Die mogen wat mij betreft niet alleen, die MOETEN keihard onder de grond geschoffeld worden. Tot ze het leren.
Wat een hoop kleinzieligheid
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')