Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zij wel .. zij wappert even en je smelt![]()
what doe sit matter when you are riding on the wind of love?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.
Mij niks, ik weet de weg wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
what doe sit matter when you are riding on the wind of love?
Nee. Het feit dat jij chargeert en zaken uit de context probeert te sleuren en hoopt dat anderen daar intrappen, da's kortzichtig.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:28 schreef Netsplitter het volgende:
Dus een autistisch persoon die moeilijk (kan) communiceerd/communiceren is per definitie dom??
Beetje kortzichtig niet???
dat komt dan welquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah... weet ik nog steeds niet waar ze heen moet.
Dat vind ik dan verbazingwekkend.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
euh nou..
ik verwaarloos de nodige d's en t's; laat soms gewoon lidwoorden weg omdat ik te lui ben; of maak een zooi van mijn zinsbouw.
daarentegen blink ik toch echt wel uit in wiskunde en is mijn grammatica in engels of frans weer zorgvuldig
Elaborate...quote:Op woensdag 26 april 2006 17:28 schreef vruitig het volgende:
[..]
Taal voertuig van de geest? Dan zou je knettergek moeten worden.
Waarom ga jij er vanuit dat ik daar vanuit gaquote:Waarom ga jij er vanuit dat de mens er is om te dienen onder andere mensen?
Ah, dus iemand die zaken wèl fatsoenlijk onder woorden weet te brengen, ontbeert gevoel?quote:Waarom kunnen de mensen die ergens in uitblinken dit niet onder woorden brengen? Juist, gevoel.
Ach gut... eigenlijk zijn al die kneuzen die 'hei zij dat ik gepromofeert werdt' schrijven allemaal geniaal. Bless their little heartsquote:Overigens, Einstein was ook niet echt iemand met mensenskills.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik betrap mezelf ook weleens op taalfoutjes op FOK en andere fora's/chat's enzoMaargoed vaak als ik snel een bericht tik dan vind ik de inhoud belangrijker dan de eventuele taalfoutjes, dat ligt natuurlijk anders als ik een officiële brief o.i.d. moet typen maar daar gebruik ik dan voor alle zekerheid ook de spellingscontrole voor
Vaak valt het me ook niet eens op als ik berichten lees op bijv. FOK dat iemand word ipv wordt typed, ik lees op inhoud, niet op taalfouten
quote:
nou zoals ik het zei gevalletjes allebijquote:
gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engelsquote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: vul het woord spelen in.
'Speel je' en 'Je speelt' Je zult het nooit meer fout doen![]()
Overigens geloof ik heus wel dat BB bekwaam is in zijn vak, maar toch is het een kleine moeite om je promotieonderzoek foutloos op te stellen. (inhoudelijk foutloos lijkt me ook een goed idee natuurlijk)
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gelukkig schrijf ik wetenschappelijke dingen alleen in het engels
nee maar ik welquote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n typische Nederlander die goed is in Engels eh?
Gelul. Ik heb schriftelijk niet echt een talenknobbel en ik moet echt wel eens nadenken of ik ergens een d of een dt moet plaatsen. Rekenen en wis/meetkunde daarentegen gaat me erg goed af.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef Verbal het volgende:
Taal is het voertuig van de geest. En zo is het.
En volgens mij worden mensen die fouten maken niet per se automatische uitgehoond. Mensen die echter de zeldzaam stupide taalmisdaden begaan die hier op Fok! aan de orde van de minuut lijken te zijn, kunnen niet hard genoeg worden aangepakt.
En over je vraag m.b.t. wiskunde. Ik kan mij niet voorstellen dat de koeien die dit soort fouten maken wel wiskundige uitblinkers zouden zijn.
V.
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:47 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Je bent anders wel dé persoon die ik een lage intelligentie toedicht, gezien je taalvaardigheid.
dat laatste woordjequote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.
Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
Somewhere down the road, heb je de afslag der venijn gemist.
Probeer het nog eens,
rukker
Mensen de grond in praten zonder enige vorm van ironie is niet zozeer belachelijk, maar vooral treurig. Dat neemt echter niet weg dat taal wel degelijk een reflectie is van iemands denkvermogen. Wie niet helder denkt, zal niet helder kunnen formuleren, en wie niet helder formuleert, zal niet helder kunnen denken.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef cheqy het volgende:
Ik vind het trouwens toch belachelijk dat mensen die taalfouten maken afgezeken moeten worden hier. Degene die dat flikken schat ik juist erg laag in. Want wie zijn zij dan wel om een ander hardhandig de les te leren en hun zelf verheven te voelen boven een ander omdat zij toevallig de Nederlandse taal schriftelijk beter beheersen, als dat de graadmeter moet vormen van wie beter is vind ik dat wel erg triest.
Oei, ik voel een battle opkomenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Flamen moedig ik aan, het is alleen van essentieel belang dat je de flame wel in de juiste context plaatst.
Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
Somewhere down the road, heb je de afslag der venijn gemist.
Probeer het nog eens,
rukker
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
Face it: wat je nu doet, is gewoonweg een verkapte vorm van "boehoe, nu raak je wel een gevoelige snaar".quote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Anders heb je weinig aan je taal der liefde (quote:Ik geef aan dat ik de taal der liefde spreek, waarop jij begint over intelligentie en grammaticale vaardigheden.
in je Fotoboek staat dat je bijna 30 bent. Echter, als ik je posthistory zo nalees, heb je het eerder het niveau van een 15/16 jarige puber.quote:Probeer het nog eens,
rukker
Geef dan antwoordquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef SHE het volgende:
Zeg, ik lees mee hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |